www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Pickup Cover And Stuff


Guest Mircea S.
 Share

Recommended Posts

Guest Mircea S.

Doua intrebari, sunt incepator pe parte tehnica asa ca nu dati cu parul:

In discutie e un Ibanez GRG170DXL - e ce am gasit low end pe piata pentru stanga:

 

1. Mi-am luat recent niste covers pentru humbuckers, sunt din plastic, le-am montat usor. Motivul: credeam ca impiedic praful/mizeria sa intre, in plus arata si mai bine, de ce sa nu recunosc. Desi am citit in review-uri ca nu influenteaza sunetul, dupa montare cel putin doza din bridge se "comporta" altfel, cel mai evident este ca nu mai are sustain. Ce opini impartasiti, am facut bine, sa renunt la ele?

 

2. Stiu ca probabil s-a mai discutat de N ori, dar nu stiu daca pe acest model de chitara. Pentru a obtine un sunet mai decent (cel putin cu modificarea mentionata de la pct. 1 am ramas dezamagit) si tinand cont de corpul chitarii, ce fel de doze (pasive) credeti ca imi aduc plus valoare pentru metal?

 

Multam!

Link to comment
Share on other sites

Guest Mircea S.

Am incercat diferite reglaje ale dozei si nu am obtinut un rezultat semnificativ. Ciudat este ca humbucker-ul de la grif e ok.

Ce nu am incercat inca este sa dau jos cover-ul si sa vad daca isi revine.

Link to comment
Share on other sites

Guest Mircea S.

revin cu detalii: doza de la bridge cred ca am montat-o invers. nu stiam ca are vre-o importanta. am sesizat diferenta prin faptul ca ambele doze tip humbucker au niste orificii mici prin care se vede bobinajul si care trebuie sa fie in partea de jos.

acum totul e ok.

Link to comment
Share on other sites

Guest Mircea S.
Ce fel de coveruri din plastic ti-ai luat si de unde? Poze? Thanks! :)

 

De pe Thomann, poze facute de mine nu am, iti dau link-urile de pe siteul lor:

- http://www.thomann.de/de/goeldo_pu03b_humbuckerkappe.htm

- http://www.thomann.de/de/goeldo_cover_single_coil_black.htm