www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Cum Apas Pe Alea?


Guest itsovod
 Share

Recommended Posts

Guest itsovod

deci.. m-am apucat de melodia spiders de la system of a down http://www.guitartabs.cc/fetchfile.php?fileid=12938027 , la INTRO.

 

si as vrea sa ma lamuresc un pic, ca nu-mi iese extraordinar:

 

cand trec de la 4 la 2, trec cu acelasi deget, sau cu 2 degete diferite? sau mai multe probleme am acolo cand trec de la 5 la 4 si la 5, eu trec cu acelasi deget si cateodata imi iese cate un sunet ce ma zgarie pe urechi.. deci trebuie cu degete diferite? si cand vorbesc ca fac cu acelasi deget, inseamna ca il ridic si il pun pe alt fret(sau cum se numeste), nu fac pull-off.

deci..? :):)

(sunt incepator, cant de 2 zile)

 

a, si are ceva daca eu cant cu buricu degetelor, la mana dreapta?

Edited by itsovod
Link to comment
Share on other sites

Guest Baumwolle

Este foarte usor...Pentru inceput fa cum iti este tie mai comod, mie unul mi se pare cel mai bine asa:

 


  3   3	 1   1	1   3   3   1	 1	1  2   1	4	 2   1	 2	1+2   3  

--------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------
---4---4---2---2---2---4---4---2---2---2---5---4---7---5---4---5---4h5---4---4---2---2---
-0---0---0---0---0---0---0---0---0---0---0---0---0---0---0---0---0------0---0---0---0-----

 

Nota: * 1=aratator, 2=mijlociu, 3=inelar, 4=degetul mic

* melodia nu este cantata in acordajul standard, ci in Drop C, deci tabulatura de mai sus nu este foarte corecta, e buna doar ca sa iti faci o idee

Succes!

Edited by Baumwolle
Link to comment
Share on other sites