Guest Hidden Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Salutari,am o problema care cred ca v-a dat multora batai de cap. Incerc sa cant 20 years de la placebo,si o cant bine,o cant exact cum trebuie,si timing si tot [ scuzati-mi lipsa de modestie,dar in cazul asta chiar n-avea rost pentru ca-i o melodie usoara si eu oricum sunt incepator ],dar cand incerc sa cant versurile,se strica totul,adica nu mai pot canta la chitara cum trebuie. Stie cineva vreun 'fix' ? vreo metoda sa ma obisnuiesc ? cineva-mi spunea sa cant pe acorduri ca-i mai usor de 'pus voce pe instrument' asa. voi ce ziceti? cum ati trecut peste hopul asta ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demos Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 exarseaza si exarseaza , iti va esi , si eu m-am confruntat cu problema asta Link to comment Share on other sites More sharing options...
dani Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 nu cred ca e unul pe forum care sa nu fi trecut prin asta:) cum a zis si demos...exerseaza pana iti iese:)ideea e ca mainile si vocea tre sa mearga independent:)mainile fac o chestie...un ritm....iar vocea e cu treaba ei:) nu stiu piesa...dar cu sigurantza vocea nu e pe linia melodica a chitarei:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cursedone Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 yup, practice. pt nivelul tau e destul de grea sa faci ambele in acelasi timp(si mie mi-ar lua ceva timp), eu zic sa incepi cu chestii mai usoare, cum ar fi Lou Reed- Perfect Day sau Nancy Sinatra- My Baby Shot Me Down. Link to comment Share on other sites More sharing options...