Guest vivinauzi Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 am 2 basi de 4 ohmi ... 2 dif. gama larga de 8 ohmi ... si vreau sa le conectez la o statie de 8 ohmi (dif de gama larga vreau sa le folosesc drept sateliti ).Cum pot sa le conectez pe toate la statie fara sa o stric? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vektor Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 Ce iesiri are statia ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dani Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 staia are 2 ieshiri pt difuri:)e stereo, are un input si un output(nush daca are relevantza).Cunosc statia si de aia ma bag:) ash da si eu cu parerea dar mi-e ca ma bag ca prostu in necunostintza de cauza Link to comment Share on other sites More sharing options...
vektor Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 (edited) Deci are iesire L/R ? Atunci e destul de simplu, daca "basii"[whoofer?] si "difurile" sunt pasive : Un "bass" si un "dif" serie pe fiecare out. [daca e SS] Edited September 6, 2008 by vektor Link to comment Share on other sites More sharing options...
dani Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 si catzi ohmi dau ?daca unu e de 4 si unu e de 8 cat rezulta? merci victor...vivi bate campii acum si de-aia raspund eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vivinauzi Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 merci victor ...si dani ... asa ma gandeam si eu ...sa le pun in serie ... desi chestia e ca difuzoarele nu au aceeasi putere satelitii nu prea rezista la mai mult de 150 ...si basii rezista lejer la 200 (puterea statiei) si ma intrebam ce se intampla daca nu au aceleasi puteri .. nu distorsioneaza pe aia 50 de w diferenta Link to comment Share on other sites More sharing options...
vektor Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 o sa presupun ca statia e SS. 200 w @ 8 ohm -> aprox 140 W @ 12 ohm. Nu ar trebui sa distorsioneze nimic, desi nu prea ai rezerva ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts