www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Vreau O Chitara Electrica Pentru Metale.....si Nu Numai:d


Guest H I M
 Share

Recommended Posts

Guest H I M

salut.....vreau si eu o chitara electrica pentru metal in special.......e genu pe care il abordez.....mie mi-au placut 2 modele......

 

1.jackson

 

2.stagg

 

 

 

Ori una dintre cele doua ori altceva.....dispun de circa 8 mil maxim 9......astept recomandari.......precizez ca sunt incepator :)

Edited by H I M
Link to comment
Share on other sites

la banii astia mai bine second. sau daca tii neaparat sa iei un dintre alea doua...atunci jackson. in niciun caz stagg. uita-te si la epiphone...sunt ok

oricum, daca te intereseaza la modul serios, va trebui sa schimbi dozele, indiferent de ce chitara iti vei lua in banii stia...asa ca mai bine macar sa fie finisata calumea. si daca e prima chitara sau esti pe la inceput, sau pur si simplu vibrato cu vibratorul nu este un artificiu tehnic pe care il folosesti regulat, ia-o cu punte fixa...scapi de o gramada de griji

Edited by barbarossa
Link to comment
Share on other sites

Guest H I M

pai recomana-mi una cu punte fixa...... :)

 

 

stagg

 

asa ceva........sau nu stiu......ce alte modele q punte fixa mai gasesti........ :)

 

 

 

vorbim pe adresa de messenger vladgabriel_mares ............ :)

Edited by H I M
Link to comment
Share on other sites

Ibanez RG321MH...e cu punte fixa si este o super chitara pentru pretul ei...se si potriveste de minune cu stilul pe care ai zis ca ai vrea sa il abordezi...e excelenta cu dozele pe care le are deja, dar daca ai posibilitatea sa ii pui niste SD-uri sau DiMarzio serioase atunci o sa ai o chitara pe cinste de care o sa te poti folosi multi ani de acum incolo...o gasesti la McMusic cu 1050 Ron...eu zic ca merita milionul in plus fata de chitarile pe care le-ai prezentat deja...

Edited by zzz
Link to comment
Share on other sites