www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

O Intrebare !


Guest simpson

Recommended Posts

Guest simpson

Salut!!! SUNT INCEPATOR !!!Nu stiu daca am plasat bine topicu', dar fie :) . tocmai am primit ieri cadou; kit CLIFTON

(made in china) este copie strat plus + amp de 10w, achizitionat de la PLUS, 2 ciudatenii de intrebari :)

1. Spuneti-mi parerea voastra despre chitara (daca e buna... si alte vrajeli)

2. Am incercat o multime de setari... se aude numai clasic si acustic, cum fac sa se auda sunetul distorsionat, adica stiti voi (rock, metal etc) pls.. tell me.. am nevoie de un efect ceva sau ce ?...

Edited by simpson
Link to comment
Share on other sites

saliu :) n-am incercat chitara in cauza, deci nu pot spune cat de buna e...dar probabil ca la pretu' ei nu e cine stie ce, dar e o chitara buna pentru inceput, sa inveti pe ea.primul lucru de luat in considerare ,zic eu, ar fi sa mergi la un tip care se pricepe la chitare, sa vorbesti cu un prieten sau ceva, care te poate ajuta cu un setup, daca e nevoie...sa o testeze un pic, sa vada daca are cumva gatul stramb, sa vada cum sunt tastele, cordarul, etc.apoi o alta chestie ar fi sa-ti schimbi corzile cu ceva bun (D'addario, Ernie Ball etc.), deoarece pe chinezariile cu care vine chitara n-o sa canti prea mult timp... :)

daca vrei sunet distorsionat, si daca ampu' nu are canal de drive, ai nevoie de o pedala de distorsion sau de un procesor de efecte :( faza e ca dintr-un procesor poti scoate mai multe sunete, ai o varietate mare de efecte, pe langa distors (flanger, chorus, delay, reverb etc.)...

pentru alte nelamuriri mai arunca un ochi si pe la sectiunea pentru incepatori B)

bafta si spor la cantat :)

Edited by CernoBill
Link to comment
Share on other sites

Guest misanthropia