Guest King_Diamond Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 cine e interesat? am observat ca la noi nu se prea gasesc esp si din cate am inteles se cauta.... as vrea sa stiu cine e interesat ...s-ar putea sa obtin o sponsorizare si poate, poate sa devin dealer esp insa daca nu se cauta nu se merita pls cine vrea sa cumpere esp sau cine e interesat sa posteze.(nu de alta dar poll nu pot pune ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosu Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 Dealer dealer insa cam care ar fi diferenta de pret fata de state? In cazul in care preturile se dubleaza si se fac euro (asa cum am vazut pe la alti "dealeri") iti dai seama care e raspunsul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest King_Diamond Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 tu ce crezi ? ma rog nu cred ca dublu insa se mai adauga unele taxe de transport si da va fi mai scump decat pretul lor....una e pretul retail care-l vezi pe site si alta pretul cu care-l dau ei pt dealeri....dar per total nu cred ca iesi cu mult mai mult decat ce scrie acolo.....ma rog topicul a fost pus pt opinii mai mult...daca se cere se va face daca nu nu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiNjA Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 Vrei sa zici LTD. Cine vrea un ESP de 2000 de coco in .ro? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elethan Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Neah, se gasesc ESP-uri si mult mai ieftine si sunt chitari bune. Si eu voiam sa ma apuc de o mica investitie dasta dar n-am avut timp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest p_aciulea Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Neah, se gasesc ESP-uri si mult mai ieftine si sunt chitari bune. 13868[/snapback] unde ca vreau si io? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elethan Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Tocmai m-am intors din austria si am vazut modele de ESP si la 700-800 euro.Si da, erau ESP si nu LTD. Nu ma intreba ce modele erau pentru ca eu ma uitam dupa alte chitari asa ca nu m-a intersat prea mult doar am admirat.Dar daca mai ai rabdare o sa mearga un prieten soon si il pun sa se uite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts