www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Novation Automap + Ableton. Integrare Vst ?


Recommended Posts

Salut, mi-am procurat recent un midi controller Novation Impulse 61, eu folosesc cubase ca soft insa din cauza ca sunt student si stau in camin - nu am acces la torente. Asa ca am instalat softul licentiat cu care vine clapa, ala fiind Ableton Live Lite 9 si Automap 4.8, am trecut peste acei cativa pasi de integrare automap in ableton (si-a facut automat singur totul) si clapa intradevar are conexiune cu softul (raspund faderele si butoanele rotative) insa nu pot sa incarc nici un plugin, ii dau la Ableton sa scaneze din folderul in care se afla extensia .dll de la Nexus 2 de ex impreuna cu "Nexus Content Folder" atasat lui iar Ableton nu gaseste nimic. I-am facut si o copie din automap la plugin (Automapul il recunoaste) insa Ableton nici copia de la Automap pentru plugin nu o vede.

 

Sunt total disperat. Sunt din Cluj. Mi-am dorit tare clapa si sunt extrem de dezamagit de partea de soft. Ajutati-ma va rog sa bag vreun plugin in Ableton sau ceva si sa vad cum se poarta clapa. Multumesc :)

Edited by DanielMusic
Link to comment
Share on other sites

P.S. Am reusit sa instalez true pianos si sa il conectez la Ableton, nush de ce numai pe ala l-a detectat, insa acu problema e ca, uneori diferenta de velocitate e prea mare, ca pianist nu poate fi asa mare diferenta intre apasat mediu si mediu - jos (aproape ca nu se aude), in plus daca apesi destul de incet pe clapa (ceea ce se intampla des) sunetul nu se aude. Ma gandesc sa trimit clapa inapoi. Sa caut oare un vst serios de pian ? poate fi problema oare in samplere care le detine pluginurile, ce parere aveti ? Mersi!

Edited by DanielMusic
Link to comment
Share on other sites