www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

In Cautare De Vocali Si Vocaliste Pentru Colaborari


vladstefanescu
 Share

Recommended Posts

Salut,

 

"Caut baieti si fete pentru colaborari punctuale, fara angajamente pe termen lung." Desi poate fi interpretat ca un anunt de matrimoniale, va asigur ca nu este.

 

Ma numesc Vlad, am 27 de ani si sunt muzician amator. Sunt pasionat in a studia domeniul muzical si investesc in asta aproape tot timpul meu liber. Ca instrumentist sunt tobosar, dar ma ocup si cu productia muzicala. In acest sens, colaborez cu diversi compozitori si instrumentisti, cu ajutorul carora vreau sa produc mai multe piese in diverse genuri muzicale (sunt deschis aproape la orice).

(prin a produce ma refer la a inregistra, a mixa, pana la a livra un produs final)

 

Dupa cum spune si titlul anuntului, sunt in cautare de voci, atat masculine, cat si feminine. Nu caut sa gasesc o singura persoana, ci doresc sa cunosc muzicieni de toate varstele care vor sa-si lase amprenta pe niste piese, "de dragul artei". Nu intentionez sa fac bani din asta, o fac de placere. Piesele rezultate vor ajunge pe net (gratuit), pe mai multe canale (youtube, soundcloud, facebook etc.).

 

Colaborarile sunt punctuale si nu implica angajament pe termen lung. Pentru orice instrumentist cu care colaborez, fluxul este urmatorul:

-Ii trimit varianta curenta a piesei in lucru (schitza, negativul sau pozitivul, dupa caz)

-Ii spun cam ce as vrea de la el (la telefon, online sau face2face). Vocalii vor primi varianta cu voce a piesei (cantata de compozitor).

-Stabilim de comun acord una sau mai multe zile in care vom inregistra.

-Ne intalnim, inregistram (poate dura mai multe zile, in functie de rezultat)

-(Optional) Ne intalnim la mixaj.

 

Nu exclud nici posibilitatea de a lasa vocalii sa-si faca propriile versuri si linii de voce, dar acest lucru depinde de gradul de implicare al fiecaruia.