www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Colinde


Guest SeRGiu77sbc
 Share

Recommended Posts

Guest SeRGiu77sbc

Cateva colinde lucrate cu greu dupa schema de pe pagina lui Eugen Karban + unele modificari la masura sau acorduri. Eu sper sa va placa, chiar de nu-s cine stie ce :) . Anul trecut eu cautam cu disperare taburi de GP cu colinde ca nu ma descurcam cu celelate modele :) . Unele cantece sunt aproape la fel cu cele ale lui Stefan Hrusca. Sunt usoare si cred ca sunt bune pentru incepatori.Pa

 

Am uitat sa spun. Daca aveti sugestii sau modificari va rog sa mi le spuneti, ca eu am invatat sa cant la chitara de pe calculator cu guitar pro 4 in fata.

Colind_Cerul_si_pamantul.gp5

Colind_Crestinilor_noi_astazi.gp5

Colind_Deschide_usa_crestine.gp5

Colind_Florile_dalbe.gp5

Colind_Ziurel_de_ziurel.gp5

Colind_Ziurel_de_ziurel.gp5

Link to comment
Share on other sites

Guest domnul Rig

lol, normal ca sunt bune pentru incepatori, ca doar le canta Hrusca, nu Satriani. Vezi ca vocea e in alta gama decat chitara - pe tine nu te zgarie la ureche?

Link to comment
Share on other sites

Guest SeRGiu77sbc

Am pus si voce la colindele astea mai mult ca sa-mi usureze munca pentru chitara. Stiu ca la unele cantece suna cam aiurea ,problema e ca mie mi-e cam greu ca nam fost la scoala de muzica si nici n-am invatat chitara cu profesor .Tot am invatat teorie dar mai mult singur cu manuale si cu calculatorul(ca altfel m-as fi simtit ca un manelist) .Dar poate poti sa le modifici si sa mi le trimiti si mie.

 

Scuzati cam pus un colind de doua ori

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Petrucci_DT

am facut ceva modificari la Deschide usa crestine:D la Voce ...in rest suna totu ok ... pacat ca nu pot pune pe calc nu stiu cum sa umblu cu gp:(( orice as face suna naspa

 

daca mai ai ceva colinde mai da mi si mie;D

Link to comment
Share on other sites

Guest SeRGiu77sbc