www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

acte de caritate :))


Guest Cris_t
 Share

Recommended Posts

Guest Cris_t

Sal sunt un tip pasonat de chitara, stau in valea jiului si pe langa faptul ca sunt putini profesori de chitara aici nu am buget sa imi permit unul! din moment ce sunt atati cunoscatori pe acest forum sper ca cineva se va indura si de soarta mea :) Sunt in situatia in care imi doresc nish sfaturi si totul se rezuma la bani ! Daka cineva doreste sa faca o fapta buna este binevenit! Multumesc anticipat! ma gasiti pe Cris_t07(yahoo id)

Link to comment
Share on other sites

Guest domnul Rig

Bine ai venit! Primul pas l-ai facut: te-ai inscris pe acest forum. Acuma daca tu te astepti ca altii sa te contacteze pe tine si sa-ti ofere serviciile, tzeapa. Citeste subiectele de pe-aici sau deschide unul nou si vei gasi 30 de milioane de oameni dornici sa te ajute pe gratis.

Link to comment
Share on other sites

Guest Cris_t

Am citit cam 60 % din posturi! citesc de 1 luna continuu! In ciuda faptului ca e toata informatia necesara este ata de imprasitata incat nu am reusit sa inteleg mare lucru! degeaba citesc despre terta daka eu nu stiu cum sa invat notele pe grif si apoi mai e o chestiune, ce invat prima data dupa ce am invatat acordurile ??

Link to comment
Share on other sites

Guest Croncobaurul

Din cate am vazut, tutorialele video sunt foarte bine facute... ar fi un foarte bun punct de plecare :)

Link to comment
Share on other sites

Guest DragonFlame

Am citit cam 60 % din posturi! citesc de 1 luna continuu! In ciuda faptului ca e toata informatia necesara este ata de imprasitata incat nu am reusit sa inteleg mare lucru! degeaba citesc despre terta daka eu nu stiu cum sa invat notele pe grif si apoi mai e o chestiune, ce invat prima data dupa ce am invatat acordurile ??

 

Ca sa-ti raspund direct la faza cu notele de pe grif vezi ca sunt niste tutoriale video mai mult decat foarte utile.