www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

dak n0am statie


Guest recrutul
 Share

Recommended Posts

Guest recrutul

salut! dupa cum v-ati dat seama probabil eu sunt mai incepator, asa k va rog sa nu radeti de intrebarile mele :) . dak am o chitara electrica si n-am statie, am inteles k se poate introduce la calculator, dar cum pt k din cate stiu cablul de la chitara e mai gros dercat intrarea in placa de sunet?

apoi am inteles k exista unele programe pt calc astef incat chitara sa aiba efecte(distors, acoustic sound etc).care sunt acestea si cum se procedeaza? calculatorul + boxele + programe pot fi egale cu o statie + procesor de chitara?

Link to comment
Share on other sites

Guest Sylviu

in nici un caz sunetul din calculator nu va fii egal cu cel din statie.. treaba cu compu e o alternativa pt cei care nu dispun de prea multe resurse financiare.. iti iei un cablu care sa aiba mufa jack mic ( k la casti ) in ambele parti .. una o bagi in placa de sunet unde scrie "line in" si la capatul celalat ii bagi o mufa d'aia de jack mare, nush cum ii zice.. in fine ai o d'aia intra in jacku mic, se face mare :) si bagi in kitara..

 

sunetul este acceptabil cat pt. studiu, iti dai seama k nu se compara cu sunetul unei statie pe lampa..

 

o alta alternativa ar fii sa bagi in casetofon, am un prieten care face asa.. ai un cablu care intr-o parte are un jack si in partea cealalta are mufele alea doua, una alba si una roshie.. alea se baga in casetofon, dai pe line in si asta e..

 

in legatura cu programele cred k ala guitar fx ar fii ok.. in fine vezi k s-a mai discutat despre programe p'aici..

Link to comment
Share on other sites

Guest Baumwolle

Nu este mai simplu sa iti cumperi un cablu normal impreuna cu un adaptor jack mare-mic, care costa 2 lei(se gaseste la magazinul Muzica)? :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account