www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Vreau sa-mi cumpar chitara, help!


Guest NocKs
 Share

Recommended Posts

Guest NocKs

ok... in primul rand...sal everybody...nice forum...

 

as avea si eu o intrebare...dar mai intai sa va explic cum e situatia.

ca vreau sa ma apuc de chitara cre k v-ati prins, ok... am un buget de maxim 4 milioane,

si din cate am surfat pe net, nu am gasit (desi nu m-am chinuit) decat 2 situri interesante

cu chestii p care le poti cumpara din bucuresti.

eu sunt student anul 1 ( deocamdata :( ) la bucuresti, mai am de dat un examen .. si o sa ma intorc pe 25.

cu ocazia asta as vrea sa-mi cumpar si o chitara. in afara de magazinul muzica, nu prea stiu

alte magazine din bucuresti, am primit un sfat de la un prieten si acum postez aici pt ca am vazut k

aveti un forum unde lumea e in general buna (un tip dona o chitara, da, asa e, in romania, cineva dona o chitara - :) ) ok.... moving on...

 

pana acum am vazut un stagg acustic electric ... (vai ce calumea e poza :) haha)..

 

here goes: stagg SW201BK-VT

ELECTRO-ACOUSTIC DREADNOUGHT GUITAR W/ 2-BAND EQ

- top: linden - back & sides: linden - fingerboard & bridge: black stained maple - machine heads: covered, chrome - electronics(passive): under saddle pu + ps900 (volume + tone) - colour: black.

SW201BK-VT_big.jpg

 

ok... in general lumea mi-a spus ca am sarit prea departe si ca ceva acustic electric, desi pretul e de 360 ron, nu ar avea sens pt un incepator, in ideea k mai bine invat bine pe rece si apoi trec pe electrica.

 

ok.. am uitat ce voiam sa spun. umf...da! poi astept sugestii/palme dupa cap/rasete si alte chestii.

 

p.s. pe scurt: B) sunt incepator (n00b), am 4 milioane, vreau sa-mi iau chitara din bucuresti. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest diogrey

ok... in primul rand...sal everybody...nice forum...

 

as avea si eu o intrebare...dar mai intai sa va explic cum e situatia.