fantomxr Posted July 1, 2011 Posted July 1, 2011 Lisa Ekdahl - Att älska är större are cineva acordurile de la aceasta piesa?
marcel Posted July 2, 2011 Posted July 2, 2011 oo, mai sunt colegi de forum care asculta Lisa Ekdahl...f f frumos. ma declar fan Lisa. respect.
Demos Posted July 2, 2011 Posted July 2, 2011 oo, mai sunt colegi de forum care asculta Lisa Ekdahl...f f frumos. ma declar fan Lisa. respect. we all know .
fantomxr Posted July 3, 2011 Author Posted July 3, 2011 ai totusi are cineva macar partitura? Nu de altceva, dar nu cant in 3 acorduri, si e pacat sa o stric
fantomxr Posted July 7, 2011 Author Posted July 7, 2011 Intro: Am G Dm Dm Am G ag behöver din famn C E7 att gömma mig i Am G jag behöver din famn C E7 mot min melankoli Am jag behöver dina drömmr G då mina inte räcker till Dm och jag behöver all din vilja E7 Am / Dm/ Am / E7 / de dagar jag ingenting vill Am G Jag behöver din tröst C E7 en natt som den här Am G och nog är det tröst C E7 att du håller mig kär Am men ändå finns där något G som ännu större är Dm och det är denna vetskap E7 Am / Dm/ Am / E7 / att du är den jag håller kär (E7)Am G Att bli älskad är stort Dm Am bara att älska är store Am G att bli älskad är stort Dm Am bara att älska är store Am G att bli älskad är stort Dm Am / Dm / Am / E7 / bara att älska kan vara store Am G För jag behöver din famn C E7 att gömma mig i Am G jag behöver din famn C E7 mot min melankoli Am jag behöver dina drömmr G då mina inte räcker till Dm och jag behöver all din vilja E7 Am / Dm /Am / E7 / de dagar jag ingenting vill
Recommended Posts