Juggernaut Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 (edited) Salut! Am 19 ani, cant de vreo 2 ani la chitara. Caut o trupa hard rock/heavy metal in Cluj sau oameni pentru a infiinta o formatie. Am chitara, amp, procesor etc. Pot sa cant atat rhytmn cat si lead. Printre trupele mele preferate se numara Guns N' Roses, Ozzy Osbourne, Aerosmith, Kiss, Judas Priest, Iron Maiden, Motley Crue, Dio, Velvet Revolver, Quiet Riot, WASP. Daca sunteti interesati, postati aici un mesaj sau trimiteti un mail la cld_rmn@yahoo.com. Edited September 11, 2010 by Juggernaut
alex__ Posted September 15, 2010 Posted September 15, 2010 Ma bucur sa vad ca sunt totusi oameni care asculta genul asta si se zbat pentru el... Up de la mine!
Guest Emil... Posted September 15, 2010 Posted September 15, 2010 Eu iti dau un up pt ca iti place Dio ....OK si Black Sabbath(perioada cu Dio )
Juggernaut Posted September 15, 2010 Author Posted September 15, 2010 (edited) Thanks guys! Btw, am vorbit cu un bassist. Ar fi grozav daca ar mai vrea sa ni se alature un tobosar. Edited September 15, 2010 by Juggernaut
Juggernaut Posted September 20, 2010 Author Posted September 20, 2010 (edited) Cateva inregistrari facute peste backing tracks: Talk_Dirty_To_Me_cover.mp3So_What_Cover.mp3 Mr._Brownstone_cover.mp3sweet_child_o_mine_cover.mp3 La sweet child o mine am inregistrat doar lead. Edited September 20, 2010 by Juggernaut
gabry Posted October 30, 2010 Posted October 30, 2010 salut,chitarist,21 de ani,cant la chitare de vreo 5 ani...ascult si eu cam aceleasi trupe..id mess:hajdu_gabriel@yahoo.com
Recommended Posts