www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Epiphone Lp 100 Sau Lp Standard?


Guest muzicel chitarescu

Recommended Posts

Guest muzicel chitarescu

salut !

 

vreau sa imi cumpar cadou de ziua mea (care va fi in curand) o chitara electrica LES PAUL de la Epiphone, mi-am tot clatit ochii pe net si in magazine si e singurul model pe care il simt ca fiind " al meu"

 

nu stiu sa cant la chitara insa nu imi place nici sa arunc cu banii pe fereastra pe produse de calitate mediocra dar ieftine cu pretextul ca sunt incepator(ma refer aici la chitare electrice de 500 de ron cu tot cu husa, amplificator, corzi de schimb si 3 cd cu lectii plus manual, nu dau nume:).

am de ales intre 2 variante:

 

1

sa imi iau din Romania epiphone LP 100 care costa aprox 1000 ron si sa imi mai iau un combo de 350-600 ron http://alturl.com/zbyy

 

2

sa imi iau din germania de pe thomann.de LP standard care costa in lei cu tot cu transport 1700 ron si folosesc calculatorul pe post de amplificator ascultand ceea ce cant in casti.

http://www.thomann.de/gb/epiphone_les_paul...ry_sunburst.htm

 

astfel cu aproximativ acelasi buget pot sa imi iau o chitara mai ieftina dar cu amplificator sau o chitara mai scumpa dar fara nimic altceva

ce ma sfatuiti?sunt diferente calitative mari intre cele doua modele? eu nu am tinut in mana niciodata o chitara electrica asa ca nu pot in nici un fel sa ma edific

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Guest muzicel chitarescu
Daca vrei Lp prob. ai de gand sa canti Hard rock , blues ,etc...

 

Ce zici de Lp Studio si Vox Amplug ... credema ca nu o sa iti placa sa canti cu o chitara de 17milioane (Standardu) prin PC.

 

 

intre lp studio si lp 100 nu sunt diferente asa mari care sa justifice cele 600 ron in plus, pe mine ma intereseaza comparatie intre lp 100 care costa 1000 ron sau lp standard cu variatiile sale de modele care costa undeva intre 16 si 2000 ron.