www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Tuner


Guest MihaiConstantin

Recommended Posts

Guest MihaiConstantin

Salutare!

 

Acum cateva luni m-am vandut prima chitara (facea parte dintr-un set pentru incepatori) si impreuna cu ea si acordorul.

Dupa ce am scapat de set am inceput sa folosesc tunerul din Guitar Pro si am observat ca era cam off chitara acustica (asa ca am presupus ca microfonul din tunerul harley benton e prost, sau aparatul in sine e prost). Spun asta pentru ca am facut proba la nici 24 de ore dupa acordajul cu tunerul.

 

PE SCURT: Utilizand un microfon de pc oarecare si tunerul din GP5, dupa urechea mea, suna bine, insa din cauza microfonului se poate sa ma insel. Sunt foarte multe tunere pe piata si nu vreau sa dau bani pe unul care nu isi face treaba bine, sunt la buget de student. :)

 

-Ce tuner imi puteti recomanda, sa fie ieftin si sa contina un microfon bun, pentru ca detin doar o chitara acustica?

 

Multumesc

 

blackmetalclassroomj.gif

Link to comment
Share on other sites

da... e La :)

Eu folosesc cu succes un Korg GA-30 si pentru acustica. Are un microfon incorporat, n-am avut probleme, cred ca a costat in jur de 50 RON de la MCMusic.

 

In alta ordine de idei, cand am folosit primul tuner electronic pusesem deja mana pe chitara cu vreo 10 ani in urma. Inainte de tuner acordam dupa albume (Mi-ul gros dupa Nothing Else Matters, sau dupa Yellow Ledbetter) sau dupa tonul de la telefon (am uitat ala ce nota era, La, sau Fa parca) :) , si restul de corzi dupa ureche in raport cu prima. Face minuni pentru ureche.

Link to comment
Share on other sites

Guest MihaiConstantin
Eu folosesc cu succes un Korg GA-30 si pentru acustica. Are un microfon incorporat, n-am avut probleme, cred ca a costat in jur de 50 RON de la MCMusic.