www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

M-am Saturat Sa Cant Singur


CalinMihai
 Share

Recommended Posts

La ce instrument canti? Ce genuri iti vin natural? :-w intrebari de baza, tinere! of, of

:) )

 

Ai foarte mare dreptate :) .

Mai putin la partea cu "tinere"...e o treaba relativa in functie de varsta interlocutorilor :lol: .

 

Canta la chitara in principiu. Daca ma imbat cant la orice :) , si mi se pare (doar atunci) ca o fac foarte bine.

Nu mai sunt student, deci am timp de jam-uri mai mult in week-end...in timpul saptamanii sunt "la birou" pe drumurile patriei (birou cu 4 roti).

 

De cantat, ceva mai soft. Nu-mi displac chiar deloc metalele sau alte cele dar nu ma vad cantand asa ceva. Oricum...ceva evergreen-uri ar fi bine de exersat pentru inceput, ceva din rock-ul clasic, blues ceva.

Nu pot sa spun ca-mi vin natural...dar sunt foarte persistent cand invat ceva.

 

Sper ca am mai descris cat de cat situatia.

 

Com on gooood people.

Link to comment
Share on other sites

Guest Tiki Horea

Ma bucur c-am fo de ajutor :)) tinere ca n-ai scris treburile astea fara sa fie solicitate [-( of, of, vai, ma repet

Link to comment
Share on other sites

Vezi la "caut trupa" (la userul leonardadonis - din Iasi). Am niste improvizatii de inregistari (ca sa te lamuresti). Recunosc ca imi place mai mult hard rockul, pe care il stapanesc la chitara (si chiar vocal; sper ca ai o voce mai buna ca a mea), dar trag si spre blues, metal si rock-jazz-fusion. Daca vei considera ca ne putem intelege si colabora (de vrei la chitara sau la bas, vei alege dupa ce ne-om vedea). Daca esti interesat, da-mi un semnal pentru a ne intalni (chiar de sunt cu multi ani mai mare ca tine).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information