www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Ce Footstep Imi Sugerati?


Lovele
 Share

Recommended Posts

Buna. Am si eu o intrebare. Am o chitara Squier Affinity Fat Strat, si amp Roland cube 15. Problema e ca am ajuns la nivelul unde as putea folosi si un footstep(aka pedala). Nu am avut niciodata asa ceva si as vrea sa imi sugerati ceva. Vreau sa pot schimba de la clean la efecte de exemplu ar fi green day - 21 guns, si sa aiba si ceva efecta daca se poate nu e chiar necesar. O alta idee e ca am auzit ca conecterea s-ar putea face in urmatorul fel. Chitara-cablu-pedala-cablu-amplificator. Vreau sa ma lamuriti si cu chestia asta eu deocamdata am numai 1 cablu si ala are 4 metri >.<. In legatura cu pret sa-mi ziceti ceva pana in 300-500 roni(nu o sa il achizitionez chiar acum) poate sa fie si second numai sa fie bun. Vreau sa si precizez ca sunt un incepator deci nu caut ceva foarte sofisticat :)

 

Mersi mult de ajutor, craciun fericit si un an nou binecuvantat tuturor chitaristilor.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca cea mai buna optiune pentru tine e sa-ti cumperi un footswitch pentru cubul ala Roland 15, care se conecteaza direct la cub, si schimba efectele din el. Cel putin asa e la ampurile mai mari, ai o pedaluta din aia mica ce schimba intre 2 canale. Nu sunt sigur daca ai optiunea asta si la Roland-ul tau.

 

Si tine minte, nu exista Mos Craciun.

Link to comment
Share on other sites

din cate am inteles tu cauti un procesor sau un stomp box. uite asta a fost si primu meu proc http://www.mcmusic.ro/product_view.php?Bra...ndProductID=955

Sper ca asa ceva cauti daca nu te rog sa revii cu lamuriri cu privinta la ce cauti:)

bafta si sarbatori fericite:)

Si da, mai trebuie sati cumperi un cablu ca sa poti folosi un proc/pedala

Edited by Mimesis
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account