www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Am Nevoie De Ajutor


G1987
 Share

Recommended Posts

Salut, zilele trecute am luat o chitara de la esound, mai exact un Ibanez V72 acustic si am ceva probleme cu ea. Eu sunt incepator, nu imi dau seama de prea multe, dar hora mea de 250 de lei se auzea mai bine decat asta. Asta noua are un fel de fret-buzz pe toate corzile, pe care chiar i le-am schimbat, gandindu-ma ca cele pe care le are sunt vechi. plus ca se aude foarte spart(metalic) si nu poti canta la ea. Am fost cu ea inapoi si mi-au zis ca o regleaza, dar azi cand m-am dus sa o iau, nu am putut sa o testez acolo, si cand am ajuns acasa am constatat ca era la fel.

 

Acum vreau maine sa ma duc la ei si sa le zic, dar mi-e teama ca or sa zica ca eu sunt incepator si nu stiu si ca asa trebuie sa se auda(adica sa incerce sa ma pacaleasca). De aceeea cer ajutorul vostru, daca e cumva cineva care vrea, poate, stie, si are timp 1 ora sa testeze o chitara.

 

mersi

 

eu mai am un stagg acasa, mai ieftin, care se aude mai clar, si mai bine, si nu inteleg de ce, ca doar e jumatate din valoarea Ibanezului

Link to comment
Share on other sites

Un sfat foarte util pentru tine!

 

CAND MERGI CU ORICE , ORIUNDE CU UN OBIECT LA GARANTIE, NU DA IMPRESIA CA NU STII DESPRE CE VORBESTI!

Te iau de fraier si fac pe desteptii(nu toti, majoritatea) si iti lasa impresia ca o sa se rezolve ceva chiar daca probabil n-o sa fie asa.

Du-te in fiecare zi cu chitara la ei pana iti dau alta noua,daca nu se rezolva nimic, asta daca INTRADEVAR E CEVA NEINREGULA CU CHITARA.

Succes!

Link to comment
Share on other sites