www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Infiintez Trupa Bucuresti. Pentru Detalii Pls Cititi In Post


Guest limpbizkit

Recommended Posts

Guest limpbizkit

Salut. Eu sunt Andrei aka Jason Greenn din Bucuresti am 24 ani si sunt inginer de profesie. As dori sa infiintez o trupa de rock de calitate [edited out]

Eu nu am scoala de muzica dar asta este visul meu de mic. Si anume: tobele - si implicit o trupa buna rock.

Ma intereseaza pentru inceput niste tineri care stiu sa cante, ma refer la note muzicale si sa asculte urmatoarele trupe ca sa stiti ce fel de trupa as dori:

limpbizkit - principal

korn

crazy town

linkin park.

Metallica - mai putin (nu stilul metal dar si din metallica e necesar sa se stie doar sunt regi nu?)

Eu am pus acest Topic Title mare sa vedeti voi dar nu neaparat eu sa o infiintez. oricine e intersat din toata tara dar sa activam in Bucuresti sa imi lase un id.

Pentru inceput sa gasim de inchiriat o sala si sa incepem usor usor.

Eu nu am tobe de aceea vreau un studio cu tobe proprii.

So: cine e interesat oricine. sa imi lase un id si vorbim pe mess. Nu stati aici sa ma intrebati cine stie ce. vreti o trupa buna sa incepem de jos dar cu instrumentisti care stiu ce fac sau nu? am spus ca nu am scoala de muzica dar daca aceasta este pasiunea mea e clar ca stiu si eu ceva la tobe. deci fara intrebari inutile. lasati id si vb pe mess mai concret.

ORICINE STIE VREO SALA, MAI ALES CU TOBE PLS LASATI-MI UN CONTACT.

:)

Link to comment
Share on other sites

Nimeni nu e in masura sa decida pentru altcineva cata "calitate" are muzica.

Stay ontopic.

 

Pentru "limpbizkit" :

1. Ai grija la limbaj.

2. Daca te deranjaza ceva, foloeste "REPORT".

3. Sper ca nu asa vorbesti si te porti in realitate. Daca da, nu prea ai sanse sa gasesti aici ceea ce cauti. Incearca pe MH.

 

EDIT : I said STAY ONTOPIC ! Last warning.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.