Tarcolea Posted August 20, 2009 Posted August 20, 2009 Salut, M-am saturat de zdranganit singur si ma gandesc ca in situatia asta or mai fi si altii ! Deci : fara nicio pretentie, fara a castiga ceva bani din asta, doar pentru distractie si de ce nu pentru a mai invata cate ceva impreuna. Instrumente: voci,chitari,muzicute....lista ramane deschisa. Nivel: preferabil incepatori, dar oricine poate participa, cu conditia sa nu se considere super profesionist si sa aibe rabdare si cu cei care sunt mai la inceput. Stiluri : se admite orice ( cu un plus pentru Blues, acustic mai ales) Locatie: Bucuresti -( daca e nevoie, inchiriem si sala) vorbim si stabilim Varsta : Intre 14 si 80 de ani Scule: cam ce are fiecare pe acasa Materiale pentru studiu : din belsug Ambient: bere din belsug, tutun, femeile vi le aduceti singuri Cam astea ar fi conditiile. Daca sunt amatori, va rog lasati PM. Toate cele bune!
vic88 Posted August 20, 2009 Posted August 20, 2009 (edited) Cu mine ai vorbit deja eu sunt pentru ! Jam-urile fara un scop anume sunt cele mai productive pentru oricine. Edited August 20, 2009 by vic88
Tarcolea Posted August 21, 2009 Author Posted August 21, 2009 Cu mine ai vorbit deja eu sunt pentru ! Jam-urile fara un scop anume sunt cele mai productive pentru oricine. Super ! Suntem deja 3 ! Alti amatori ? Vreo voce,sau toba, ceva ? Hai, sus baieti ! Sau fete !
pwnzar Posted August 24, 2009 Posted August 24, 2009 Vin cu-n set de tobe pentru sala aia daca ajungem la o intelegere^_^ unde e sala apropos ?
Tarcolea Posted August 24, 2009 Author Posted August 24, 2009 Vin cu-n set de tobe pentru sala aia daca ajungem la o intelegere^_^ unde e sala apropos ? Pai sala nici nu exista ! Am spus ca se va inchiria o sala de repetitii daca va fi nevoie ! Probabil una utilata deja ! Ar fi fost super sa avem o sala, dar din pacate, nu o avem ! Oricum, multumim pentru propunere ! Te avem in vedere !