www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Help


Guest florinache
 Share

Recommended Posts

Guest florinache

sunt incepator si cred ca am ajuns la capatul rabdarii...atunci cand ridic degetele mainii stangi de pe corzi apare un alt sunet si nota pe care tocmai am cantat-o se schimba...e normal?... sau am chitara defecta... corzile sunt de vina...sau eu nu stiu sa cant?

 

:)...ai cu eu nu stiu sa cant...e adevarata...dar depun tot interesul sa o schimb

Link to comment
Share on other sites

Guest florinache
sunt incepator si cred ca am ajuns la capatul rabdarii...atunci cand ridic degetele mainii stangi de pe corzi apare un alt sunet si nota pe care tocmai am cantat-o se schimba...e normal?... sau am chitara defecta... corzile sunt de vina...sau eu nu stiu sa cant?

 

:) ...ai cu eu nu stiu sa cant...e adevarata...dar depun tot interesul sa o schimb

am uitat sa spun ca mai si zbarnaie...ce sa fac?... :)
Link to comment
Share on other sites

sunt incepator si cred ca am ajuns la capatul rabdarii...atunci cand ridic degetele mainii stangi de pe corzi apare un alt sunet si nota pe care tocmai am cantat-o se schimba...e normal?... sau am chitara defecta... corzile sunt de vina...sau eu nu stiu sa cant?

 

:) ...ai cu eu nu stiu sa cant...e adevarata...dar depun tot interesul sa o schimb

 

Daca sunetul de care zici e un fel de scartait, ala se produce din cauza frecarii degetului pe coarda. O sa inveti in timp cum sa il "minimalizezi"

 

Cum adica zbarnaie chitara? Poate sa fie vorba de fretbuzz (se produce cand coarda care vibreaza atinge un fret)

 

Incearca sa mai descrii sunetele alea ca poate n-am inteles io bine

Link to comment
Share on other sites

Guest guitar4ever

Poate ai corzile prea groase si au un "Grip" prea mare :) si cand ridici degetele apuci coarzile fara sa vrei, ar fii o posibilitate sa schimbi corzile cu unele mai subtiri.

 

Inregistreaza sunetele si te vom ajuta mai mult :)

Link to comment
Share on other sites

Guest florinache