www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Chitara Electro-acustica Cort Earth 70e


Guest Paul-Sebastian
 Share

Recommended Posts

Guest Paul-Sebastian

In primul rand vreau sa salut toata comunitatea. Sunt nou in grupul chitaristilor si doresc sa ma integrez bine.

 

Acesta este primul meu topic/thread. Please be gentle. :)

 

Am 20 de ani. Sunt pasionat in special de calculatoare si sunt student la Matematica-Informatica la Universitatea Spiru Haret. De aproximativ 5 ani de zile am avut ca hobby, pe langa programarea pe calculator, compunerea de muzica pe soft gen Fruity Loops Studio sau Cubase. Nu m-am bazat pe sample-uri foarte mult ci mai mult pe sintetizatoare software si note compuse de mine, inclusiv baterie/ritm. Prima data mi-a placut pianul dar nu am avut timp sa incep sa-l invat deoarece hobby-ul pentru programare pe PC nu m-a lasat. Acum imi place si mai mult chitara, in mai mare proportie cea acustica. Doresc sa incep sa invat sa cant la chitara acustica, si in curand o sa imi cumpar una (acum am si eu salariu ca muncesc si imi pot permite in sfarsit :)) -- aprox 20 Aprilie.

Vreau niste sfaturi de la persoane care stiu cum a fost sa incepi prima data, poate chiar niste detalii despre cum a fost. Am discutat cu un reprezentat al unui magazin si dupa cerintele mele mi-a recomandat un Cort Earth 70E electro-acustic cu pickup activ. Eu alesesem initial un Yamaha FX310A electro-acustic cu pickup pasiv.

Cerintele mele au fost: un sunet stralucitor (bright), nu prea cald sau mellow, dar totusi nu ultra-bright cum am auzit in niste demo-uri, constructie Dreadnought pt. ca am citit ca are acustica puternica, sa fie full-size, sa fie electro-acustica ca sa pot incerca si ceva distorsionat gen electro-guitar dar si pentru ca o pot conecta la mixerul pe care il am fara sa folosec microfoanele condensator pe care le am si sa fac inregistrari/redari.