Guest Mircea19 Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 pai se acordeaza normal adica mi la re sol si mi ... si setul doi de corzi se acordeaza la fel mi la re sol si mi si o sa ai mi mi la la re re sol sol si si mi mi intelegi? in principiu se acordeaza la fel ambele seturi de corzi... dar probabil ca mai exista si alte metode...
malex Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 pai se acordeaza normal adica mi la re sol si mi ... si setul doi de corzi se acordeaza la fel mi la re sol si mi si o sa ai mi mi la la re re sol sol si si mi mi intelegi? in principiu se acordeaza la fel ambele seturi de corzi... dar probabil ca mai exista si alte metode... Mircea, gresesti - seturile de corzi difera ...
malex Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 (edited) Pe grosimi (setul1/setul2) - mai sunt si alte combinatii 009 012 015 026 034 042 009 012 008 011 014 022 011 014 020 030 040 048 011 014 009 012 016 026 012 016 026 034 044 052 012 016 010 013 018 030 de obicei, cand cumepri un set le include pe toate - sa-ti iei doua seturi diferite de 6 o sa fie mai greu sa gasesti in combinatiile alea. aaaa, si vorbim de acustica, nu? Edited November 15, 2005 by malex
freelancer Posted November 15, 2005 Author Posted November 15, 2005 e ok. numai ca am auzit o varianta de acordare in felul urmator: mi subtire si si se acordeaza la fel (deci mi-mi si-si) mi gros, la, re, sol se acordeaza cu "dublura" la o octava de pilda coarda subtire de la setul "mi gros" se acordeaza cu coarda "re" normala in pozitia a doua (mi-ul din octava majora), la-ul cu sol in pozitia a doua etc. a incercat cineva asa? eu nu am cum ca n-am duble-six. mi-a crut sfatul cineva si n-am gasit pe net...
malex Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 mi subtire si si se acordeaza la fel (deci mi-mi si-si) mi gros, la, re, sol se acordeaza cu "dublura" la o octava da
Guest Mircea19 Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 pai asta nu stiam ca exista seturi diferite de corzi -dar ideea e ca se acordeaza la fel... si normal ca din cauza corziilor diferite apare si octava
Guest fluffyone Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 Ca un experiment, cine are un double six e dispus sa-si acordeze dublurile in terte si sa ne puna un demo?
Susceptor Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 sau cine are un procesor mai bun si sa foloseasca detuner (ma rog..unul care face si splitting la semnal..am uitat cum se numeste) e cel mai apropiat de ceva real ah da...asta am eu!!! :)
Guest fluffyone Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 Nu ma oprea nimic sa imi iau clapa, sa trec pe sintetizatorul de chitara si sa imi dau toate intervalele din lume. Sau sa iau chitara sa o inregistrez si sa ma procesez pe pc. Apreciem ca ai un procesor foarte istet, dar ma interesa chiar the real thing
Susceptor Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 @fluffyone: de fapt procesorul e nasol....dar esti tu dragut cu mine ce pot sa iti zic...cand am facut asta pe procesor (nu am mai inregistrat) am pus intervalul 3m si era destul de greu de cantat ceva care sa nu sune nasol. o sa avem un fel de pseudo progresie de acorduri.\ daca se canta cu cvinte/cvarte/octave (aka intervale perfecte) nu va avea o directie anume (am uitat cum se numeste in termeni muzicali dar intervalele perfecte nu suna minor sau major si de aceea am zis ca nu au o anumita directie)
Adi Posted November 16, 2005 Posted November 16, 2005 Ce spune dyster skog e valabil. Acordand corzile perechi la terta mica de exemplu se va observa ca unele note care sunt in gama vor suna tare prost pentru ca li se da tenta minora cand ele ar trebui sa sune major in gama respectiva. Folosind cvinte/cvarte/octave probabil va suna ok, chiar sunt curios cum suna niste acorduri cantate cu un astfel de acordaj. Probabil nu este practic, atfel am fi auzit de asa ceva.
Guest fluffyone Posted November 16, 2005 Posted November 16, 2005 M-am gandit la asta. Totusi sunt foarte curios cum suna.
Guest Raskolnikov Posted November 16, 2005 Posted November 16, 2005 Suna frumos in octave. Asculta daca gasesti chitaristul de jazz Wes Montgomery care folosea o anumita tehnica de a canta fiecare sunet in octave. Dar nu utiliza un double-six.
Guest Abuser Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 @am acordat eu o chitara ca pe o vioara.. sa vedeti experienta acolo. E chiar frumos.. asa just for fun. (in cvinte)
Guest fluffyone Posted November 23, 2005 Posted November 23, 2005 Nu e ca si cum ai canta rasturnari? In cvnte in cvinte, dar din ce ai pornit?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now