www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Benu - Incepator Need Help


Guest benu
 Share

Recommended Posts

Salutare rgc! Am descoperit aici un loc dragut unde cred eu ca pot invata multe!

 

Sunt super incepator, mi-am luat chitara (Ibanez v72e) de cateva zile si momentan datorita jobului nu am timp de profesori...prefer sa exersez in casa ca-i patul mai aproape :) . Dar sa trec la subiect: :)

 

M-am apucat de lectiile lui Toni, incerc sa recunosc si sa cant notele de pe corzi si cu ocazia asta mi se "prepara" si mie degetele pentru ceea ce va urma.

Pana acum e totul ok dar astept cateva sfaturi ce ma pot ajuta sa invat corect. NU imi doresc sa invat repede sa cant in parc si sa lesine fetele :) ci vreau sa invat sa cant bine.

 

Prima mea problema ce am descoperit-o ar fi ritmul...imi vine destul de dificil sa cred ca pana cand voi stapani notele voi reusi sa descopar si un ritm...asa ca apelez la voi sa-mi spuneti daca exista exercitii pentru imbunatatirea ritmului.

 

Va urez o zi buna !

Link to comment
Share on other sites

Guest Hippogryph

e bine ca iti doresti in primul rand sa canti corect.

 

ca sa iti dezvolti simtul ritmului, recomand folosirea metronomului. canta gamele, acordurile, piesele pe bataia acestuia (incepe la un tempo mic, nu e nicio graba) si ai sa vezi ca da rezultate. e putin frustrant, dar merita.

Link to comment
Share on other sites

e bine ca iti doresti in primul rand sa canti corect.

 

ca sa iti dezvolti simtul ritmului, recomand folosirea metronomului. canta gamele, acordurile, piesele pe bataia acestuia (incepe la un tempo mic, nu e nicio graba) si ai sa vezi ca da rezultate. e putin frustrant, dar merita.

 

 

ok... am citit ceva despre metronom...faza e ca e ca sper sa gasesc ceva soft ca 140RON parca nu as da pe el...sau sunteti de parere ca trebuie sa-l am ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Chiperion