www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

[multiefect] Korg Ax3000g


Recommended Posts

am un korg ax3000g de vreo 2 saptamani (de pe thomann) si sunt (pana acum) foarte multumit de el (desi nu am avut inca timp sa'i descopar toate "secretele").

 

puncte tari :

-foarte usor de folosit (de facut propriile efecte), poti sa'ti alegi dintre 11 tipuri de efect de amp, 16 tipuri de cabinet, 11 de reverb, 11 de delay si multe multe altele;

-96 de sloturi pentru efecte

-legat de tuner : se poate folosi cu tot cu efectul din korg, pe bypass sau pe mute (care cred ca este cea mai buna varianta de folosit in timpul unui show)

-cat despre efecte, nu pot sa spun prea multe (nu am inca urechea "formata" intrucat sunt destul de incepator, si nu am auzit prea multe tipuri de efecte). oricum, sunt foarte multumit de efecte, mi se par foarte "reale" ( :) sounds newbish), nu am experimentat decat preseturile lor (la unele am facut si mici modificari) dar suna foarte bine pe avt150x-ul meu.

-are iesire pentru casti, asa ca pot repeta in liniste acasa

 

puncte slabe :

-pedala de efecte se putea face mai bine ... mi se pare uneori prea sensibila (cred ca se poate seta acest lucru, nu am incercat inca)

-nu are un buton switch on\off... si mi se pare cam brutal sa'l scoti direct din priza

 

ca rating i'as da un 10, dar cum am auzit ca sunt si mai bune de atat, sa fie 9.50 :)

 

ii rog pe cei care au mai avut sau au acest procesor, sa ma mai lumineze si pe mine cu cateva tips&trick-uri daca se poate :).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information