www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Caut Sa-mi Cumpar Solutie Completa


Adi12
 Share

Recommended Posts

Salutare

 

Sunt incepator, m-am mai jucat cu o chitara rece pana acum ceva timp si am hotarat sa trec la chitara electrica, sper sa ma distrez mai bine. Am gasit profesor, spune ca o sa ma ghideze in achizitionarea unei chitari onorabile.

Ca sa mearga practica insa, as vrea sa imi cumpar o solutie de apartament cu care sa fac exercitiile mai distractive (adica neplictisitoare, ca sa nu renunt). Nu stiu exact terminologia inca, as vrea sa pot conecta chitara la computer (pe asta il am deja), sa dau drumu la un software care sa imi permita sa pun melodii pe fundal si eu sa cant partea de chitara. Ca exemplu, pun "Back in black", il dau pe Angus mai incet si incerc sa cant peste el. Stiu ca n-am sanse sa o fac cum trebuie, insa daca am solutia ma motiveaza sa exersez.

Nu vreau sa fie de jucarie, insa nici solutii de studio profesional.

Nu imi trebuie solutie transportabile, totul o sa se intample la mine in apartament, asa ca as prefera sa pot baga toate astea in computer, am impresia ca e mai ieftin.

Si as dori sa sune cat se poate de bine toate astea (in apartament).

 

V-as fi recunoscator daca m-ati ghida cat de cat, sa stiu cam ce softwareuri fac lucrul asta (si altele care o sa-mi fie necesare dupa ce avansez), daca trebuie o placa de sunet speciala si cum ii zice, ce boxe sa-mi iau, etc.

 

A, si caut sa-mi iau si chitara. Electrica, pentru degete groase (daca are importanta). Noua sau la mana a doua, numai sa sune bine.

Sunt din Bucuresti, daca cineva vinde, pm va rog

 

Multumiri anticipate

Adi

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members