www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Grosmann Explorer(kelly)-pareri


Guest Yozer
 Share

Recommended Posts

Salutare!

Vreau sa-mi achizitionez o chitara Grosmann Eplorer(kelly) custom cu o doza SH-11 Custom Custom(pentru sunete mai clean) la bridge si una SH-8 Invader(pt metal) ambele Seymour Duncan.Deocamdata nu am reushit sa aflu la cam ce pretz e pt ca nu am reushit sa trimit mesaj de pe siteul celor de la Grosmann( www.grosmann.ro )

 

Deoarece sunt cam incepator :) , pana acum am cantat cel mai mult p acustica foarte rar p electrica, ash dori nishte sugestii pt ce doze sa pun p tipu asta de chitara una clean si una pt metal.

 

Multumesc anticipat celor care ma ajuta!TKS! :):)

Link to comment
Share on other sites

Guest vicelord

daca esti din bucuresti de ce nu dai o fuga pana la domnul grosu si te va sfatui personal

daca vrei iti dau pe pm mai multe detalii

 

regards

Link to comment
Share on other sites

Guest gnrmarius

Eu folosesc Seymour Duncan JB Model in bridge.Suna misto iar daca ai o chitara teapana, poti obtine un sustain destul de bun.Se preteaza la "inalte", pentru bass...doza din neck!

 

Cel mai bine e sa te duci direct la magazin, au adresa pe site.Si eu am incercat sa trimit e-mail la ei dar...pauza!Site-ul sucks!

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Guest MrJackson

Sfatul meu e sa nu iti pui Sh-8 in bridge. E o doza cu niste magneti prea puternici care nu prea suna pentru alte chestii in afara de uber-gain metal. Dupa cum a mai spus cineva mai sus, un JB e alegerea ideala, poate un Duncan Distortion chiar. Oricare din dozele astea are un output destul de mare incat sa nu te plangi ca nu ai destul gain.

 

Oricum, du-te la magazin si vezi cu ochii tai. Daca ai vreun prieten cu experienta, ia-l si pe el.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!