www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Cum Iti Dai Seama De Calitatea Chitarii In Showroom?

Recommended Posts

Guest Alexx_guitarist
Posted

Doresc niste sfaturi despre testarea chitarii inainte de achizitonarea uneia. Eu sunt incepator, doritor sa-mi iau o chitara hss sau chiar hh, hhh. Vreau orice fel de sfaturi in legatura cu tipul lemnului, uzare, sunet etc.

Guest Alexx_guitarist
Posted

Nu sunt sigur..

Cort les paul (cr series) e o copie a copiei copiei copiei gibson lp. Adik epiphone e copie gibson, washburn e copie epiphone si la randu ei cort e copie washburn. Deci nu garantez ca e apropiata calitatea gibson. In cazul g series am o cunostinta care are una si g are forma strat, deci e doar copia fender.

Posted

Nu sunt sigur..

Cort les paul (cr series) e o copie a copiei copiei copiei gibson lp. Adik epiphone e copie gibson, washburn e copie epiphone si la randu ei cort e copie washburn. Deci nu garantez ca e apropiata calitatea gibson. In cazul g series am o cunostinta care are una si g are forma strat, deci e doar copia fender.

Hai ma! tardlol.gif

Posted (edited)

Eu am avut un Cort Z42 zenox, ceva mai ieftin decat CR200, dar foarte bun! Bine construit, electronica decenta! Nu mi-a placut faptul ca avea neck-ul prea subtire...acum depinde de gusturi. Go for Cort! (pacat ca nu au si copii telecaster :( )

Edit: lol...cum poti sa zici asa ceva...cort Cr este Gibson in aceeasi masura in care cort G e fender (una destul de mica) ...dar asta nu inseamna ca nu sunt chitare bune

Edited by Draykor
Guest Alexx_guitarist
Posted

Pana la urma zenox sau cr? Numi place la z faptul ca are capatu ( bridgeul aplecat) stii tu pct alea

Posted (edited)

daca are capatu aplecat nu lua!!! inseamna ca e bleaga si o sa canti doar blegomanii pe ea. parol

serios acum, alex, asculta ce iti spun colegii. casca ochii si urechile. e mai bine asa.

sunt chitari ok, mai bune decat ibanez samd la aceiasi bani.