www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Colegi De Învãțat, Repetiție și Cine știe Ce


Guest Myrrkhoos
 Share

Recommended Posts

Guest Myrrkhoos

Salut,

 

Mã cheamã Ștefan am vreo 21 ani și sunt student în București la Facultatea de Film. Prin liceu m-am împrietenit un pic cu bassul, dar din lene și comoditate, plus cã eu mereu am dorit la tobe, am renunțat.

Acum, dupã ce mi-a mai venit un pic mintea la cap, aș vrea sã mã apuc sã învãț sã cânt la tobe. Ceva simț ritmic, încã de la bass, mi l-am format. Am cãutat anunțuri de profi de tobe, dar din cauza programului și prețului

plus cã-mi place mai mult sã învãț eu singur, am zis cã cel mai bine ar fi sã mã duc la o salã de repetiție cu tobe, și sã repet acolo câteva ore, o datã de douã ori pe sãpt.

Și aici m-am gândit cã cel mai bine ar fi sã am niște colegi de repetiție, care știu sau nu, care mã pot învãța câte ceva, sau doar pentru companie, sã ne strângem sã facem câteva jamuri, poate iese ceva, dar cred cã

câștig și eu și colegii de repetiție șansa sã cunoaștem oameni noi, mai vorbim, mai repetãm într-un mediu de trupã, fãrã stresul cã avem concerte, piese, deadline-uri. Eu aș face asta pentru cã la modul serios mi-ar plãcea, îmi place

muzicã de la Big Band Jaco Pastorius, Red Hot Chili Peppers ( trãiascã concertul din August) , la metale serioase gen Emperor, Zyklon, Panzerchrist, Machine Head, etc, așa cã nu e ceva "Ba dacã nu te intereseazã aia, n-ai ce cãuta" dimpotrivã. Și dacã iese ceva, poate de vreo legãturã, idee de melodie, chestie, cu atât mai bine.

Oricum nu pierdem bani mulți, și nici timp mult și ceva tot câștigãm. Sper sã existe doritori, cã mi se pare, fãrã modestie, o inițiativã interesantã. Mai ales cã e fãrã stres, fãrã griji și cu multã voi bunã, cel puțin din partea mea. Mersi de atenție, baftã!

 

Ștefan

Link to comment
Share on other sites