www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Screamer Caut Trupa


Guest rockstar19
 Share

Recommended Posts

Guest rockstar19

Screamer 1-2 ani experienta caut trupa Bucuresti. Stiu sa cant si la bass de 3 ani si m am apucat si de chitara recent. Pot canta mai multe genuri metalcore, emocore, harcore, screamo cu un pic de chin chiar si deathcore :) si recent am inceput sa cant si metal alternativa adica cel mai bine as putea sa cant gen Bullet for my Valentine, Killswitch Engage, Alesana,Escape the Fate, Bring me the Horizon, Winds of Plague, Children of Bodom, Lamb of God, All that Remains dar si My Chemical Romance, Green Day sau alte formatii. Daca esti serios sau interesat da mi un mail xnick_valentine19@yahoo.com si vorbim (nu mi da add la mess k pe mess intru foarte rar asa k ai putea astepta mult, cel mai bine e mailul). As fi disponibil la mai multe stiluri cer doar seriozitate si caut doar colegi care vor sa faca treaba indiferent ca sunt incepatori sau profesionisti.

Link to comment
Share on other sites

Guest andreiiiii

Screamer 1-2 ani experienta caut trupa Bucuresti. Stiu sa cant si la bass de 3 ani si m am apucat si de chitara recent. Pot canta mai multe genuri metalcore, emocore, harcore, screamo cu un pic de chin chiar si deathcore :) si recent am inceput sa cant si metal alternativa adica cel mai bine as putea sa cant gen Bullet for my Valentine, Killswitch Engage, Alesana,Escape the Fate, Bring me the Horizon, Winds of Plague, Children of Bodom, Lamb of God, All that Remains dar si My Chemical Romance, Green Day sau alte formatii. Daca esti serios sau interesat da mi un mail xnick_valentine19@yahoo.com si vorbim (nu mi da add la mess k pe mess intru foarte rar asa k ai putea astepta mult, cel mai bine e mailul). As fi disponibil la mai multe stiluri cer doar seriozitate si caut doar colegi care vor sa faca treaba indiferent ca sunt incepatori sau profesionisti.

 

Salut!

Suntem o trupa la inceput si ne cautam vocal