www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Intonatia Si Diametrul Corzilor


Petrucci e tare
 Share

Recommended Posts

Incerc sa-mi ajut un prieten a carui chitara, oricat m-am chinuit nu e perfect intonata pentru acordajul standard. I-am setat corespunzator curbura neckului din trussroad (are actiune buna, 0 fretbuzz), dar in cazul corzilor D si G ;acestea la prima octava imi arata permanent "#" ,desi am setat saddle-lurile cat mai 'loose'/mai in spate.

Mentionez ca chitara are bridge fix si corzile sunt alea cu care a venit.(cred ca .010) :) eu unul as fi incercat cu diferite grosimi de corzi, poate poate :) gaseam gauge-ul potrivit.

Insa suntem amandoi elevi si ne bate vantul in buzunare asa ca prietenul meu ar fi bine sa nu arunce bani pe niste seturi de corzi care oricum nu stau bine pe chitara.

 

 

 

Nu ne pricepem la fiziaca asa ca va intreb pe dvs, in general, in cazul in care chitara e intonata mai tot timpul "#" trebuie sa optez pentru un gauge mai light sau mai heavy? multumesc.

Edited by Petrucci e tare
Link to comment
Share on other sites

Fa o poza cu bridge-ul. Sint doua variante:

 

1. Il scoti si il asezi invers (cu suruburile care regleaza intonatia orientate spre stopbar)

2. Scoti saddle-urile D, G si le montezi invers.

 

Ambele variante merg, cu conditia ca saddle-urile respective sa fie in acest moment "aplecate"

spre doze, nu spre stopbar.

 

holy shit ! smecheria asta cu inversarea bridge-ului a functionat. am intenat-o ptr standard tuning perfect :D multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.