www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Cum Sa Fac


Guest dadu123
 Share

Recommended Posts

Guest dadu123

Cum ziceti sa fac..sami iau o chitara noua..sau una la mana a doua..sunt incepator si nu vreau sa dau prea multi bani pe chitara dar daca trebuie sami iau noua nu am ce sa fac..dar eu vreau sa merg pe varianta cu Sh-ul si vreau sa va intreb daca e mai bine asa!multumesc!

Link to comment
Share on other sites

de care vrei? clasica/electrica/acustica ?

 

ambele variante merg.. sh e mai bine ca pierzi mai putin daca renunti. exista un mic risc sa dai peste ceva uzat si greu de folosit.. dar daca esti atent sa nu fie freturile ca in pozele astea

http://www.google.com/images?um=1&hl=e...q=&gs_rfai=

te vei descurca..

 

ps : "sa-mi". chiar conteaza chestiile astea!

Link to comment
Share on other sites

Guest Rayvann

La început nici nu vroiam sã aud de ideea de a cumpãra la sh o chitarã. Îmi imaginam cã nu obțin calitate dacã cumpãr ceva uzat. Acum aș fi preferat sã mã uit mai atent la ce circulã la mâna a doua. De multe ori gãsești lucruri foarte interesante în felul acesta. Ajutã foarte mult sã ai un prieten sau doi care se mai pricep sã te îndrume, indiferent cã vrei nou sau sh.

În strãinãtate e mult mai dezvoltatã "afacerea" asta, existã site-uri precum e-bay special pentru chitarã și într-o astfel de comunitate e mai ușor sã gãsești prețuri potrivite și produse bine pãstrate. La noi, mai subțire, dar tot poți gãsi ceea ce nu se comercializeazã în magazine sub vreo cunoscutã marcã (și uneori numai atât). Dacã ești descurcãteț, dã-te bine pe lângã o formație din oraș, astfel de oameni au un oarecare buget pentru echipament, își mai schimbã din scule și în felul ãsta poți gãsi niște super ocazii.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in