www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Gat Crapat La Chitara Electro-acustica


Guest Paulie_Chris
 Share

Recommended Posts

Guest Paulie_Chris

Salutare !

 

Am patit una nasoala azi...mi-a picat de pe scaun chitara si s-a crapat acolo unde se imbina griful cu corpul ... s-a marit vizibil distanta dintre corzi si grif, mai ales dupa fretul 12. Crapatura e destul de adanca, si e pe tot conturul zonei de imbinare dintre grif si corp. Nu vreti sa stiti cat am injurat, deabia am luat-o din noiembrie si o iubesc enorm...

 

Atasez niste poze sa vedeti exact despre ce e vorba. Credeti ca merge reparata? E foarte important sa o fac, tin mult de tot la ea si nu am bani sa dau pe alta... Nu vreau sa mai cant pe ea in starea in care este, sa nu se agraveze.. Sunt incepator si nu stiu ce poate sa se intample..

 

Va rog mult de tot, am nevoie de putin ajutor ! Poate cineva sa o faca?

 

Multumesc anticipat,

 

Paul :)

post-13199-1272745016_thumb.jpg

post-13199-1272745053_thumb.jpg

post-13199-1272745098_thumb.jpg

post-13199-1272745224_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Paulie_Chris

Multumesc mult red pentru raspuns, chitara este Fender CD 60 CE electroacustica, am luat-o de la Guitar Shop in noiembrie si a fost 700 ron parca.

Ai idee cum il cheama pe lutierul de la Pro Guitar?

Link to comment
Share on other sites

ce preturi nesimtite are.

eu am rupt griful de la o acustica ( aia de la tine red - hohnerul ) si l-am lipit singur cu aracet. am facut o treaba excelenta tinand cont ca si stiu despre lipeli ( sunt tamplar ). pun si 3 poze. pret: 6 lei o cutie de aracet si putina rabdare.

post-782-1272779892_thumb.jpg

post-782-1272779903_thumb.jpg

post-782-1272780129_thumb.jpg

Edited by marcel
Link to comment
Share on other sites