Nenea Rau Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Salut. Fara sa va ia rasul, am uitat definitiv cum se numeste piesa si cine o canta. O fi incultura, o fi varsta, o fi berea, cert e ca-mi storc creierii de cateva zile si NU-MI AMINTESC! O bucatica din ea am pus atasat, poate se milostiveste vreun suflet mare si ma scoate la lumina. AJUTOR! nu_mi_amintesc.mp3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cursedone Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 seamana putin cu The Doors - Break On Through da nu cred ca aia e Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morunul sub Dig Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 smoke on the water de rolling stones nu serios e Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nenea Rau Posted February 26, 2010 Author Share Posted February 26, 2010 smoke on the water de rolling stones nu serios e Aia este. Multumesc, morunule!!! Smoke era asta, daca nu ma insel, dar ASCULTATA de RS ) parca_SMOKE_era_asta.mp3 Multumesc inc-o data. Topicul se poate inchide, deja sunt mult mai luminat decat eram cand l-am deschis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AndreiM Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Aia este. Multumesc, morunule!!!Smoke era asta, daca nu ma insel, dar ASCULTATA de RS ) parca_SMOKE_era_asta.mp3 Multumesc inc-o data. Topicul se poate inchide, deja sunt mult mai luminat decat eram cand l-am deschis. imi permit sa-mi dau si eu cu parerea mie-mi suna a whole lotta love... http://www.dailymotion.com/video/x10aib_le...otta-love_music Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morunul sub Dig Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 imi permit sa-mi dau si eu cu parereamie-mi suna a whole lotta love... http://www.dailymotion.com/video/x10aib_le...otta-love_music caldut, caldut, "AndreiM" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts