Lovele Posted December 5, 2009 Posted December 5, 2009 Ma intreb daca are cineva taburi la cantece de craciun. Taburi de solo dar totusi mai usoare care suna bine pe electrica. Ceva de exemplu ca "Silent Night", sau "We wish you a merry christmas". Mersi pentru ajutor
Guest Gady_paul Posted December 5, 2009 Posted December 5, 2009 Atat am gasit prin arhiva mea. Sunt extrem de simple, si poate nu suna grozav dar sunt ideale pentru incepatori. We_Wish_You_a_Merry_Christmas.gp5 Silent_night.gp5 O_brad_frumos.gp5 Jingle_bells.gp5
Guest AlinMetallica Posted December 5, 2009 Posted December 5, 2009 Uite aici cateva transpunse de pe partitura de mine . Am_plecat_sa_colindam.gp5 Plecarea_Magilor.gp5 O_ce_veste_minunata.gp5 Astazi_S_a_nascut_Hristos.gp5
Guest Gady_paul Posted December 6, 2009 Posted December 6, 2009 Pai...veniti si voi cu niste titluri ca eu nu mai stiu...si incarc sa le transpun. Si observa nimeni ca avem o arie intitulata "cereri de tabulaturi"?
Guest AlinMetallica Posted December 7, 2009 Posted December 7, 2009 (edited) Pai...veniti si voi cu niste titluri ca eu nu mai stiu...si incarc sa le transpun. Si observa nimeni ca avem o arie intitulata "cereri de tabulaturi"? http://www.donbosco.ro/resurse_ecl/cantora...ea_domnului.php Hai sa ne apucam de treaba ! LE: Haide ca sa nu facem amandoi acelasi lucru tu iei de la "Inima va canta" in jos. Ok? Nu le-am numarat, dar este aproximativ pe la jumatate. Edited December 7, 2009 by AlinMetallica
shedow11 Posted December 17, 2009 Posted December 17, 2009 daca se poate sa mi-l scrieti din gp5 ca nici nu il am pe comp si imi si mere ceaiu' compu:)) doar cele 4 care le-a postat alin