www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Help Plz ...


Guest Witchdemon
 Share

Recommended Posts

Guest Witchdemon

Sunt mai incepator am o chitara dean evo xm si in tentativa de a strange piulita de la mufa de output s-au dezlipit cele 2 fire lipite de ea . Le-am lipit inapoi da ceva tot nu suna bine si de exemplu cand vreau sa o acordez cu guitar fx box nu merge deloc , nimic . Ati putea sa ma lamuriti care ar fi problema si ce as putea face ? Va rog mult ca imi pare rau de ea :)

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Guest Witchdemon

sunt lipite bine , cum erau inainte , da apar zgomot de fundal ciudate , la acordat nu primeste deloc , nici eu nu mai inteleg

Link to comment
Share on other sites

Guest cormoran

pai eu ma gandesc ca daca incercand sa strangi o piulita ai reusit sa rupi firele de la mufa, ai fortat destul de tare mufa respectiva si s-ar putea sa fi rupt vreun pin din mufa sau cablul in alta zona, sau lipitura nu e corecta (incearca sa dezlipesti din nou, decapeaza pinii si varful cablului si lipeste la loc).

asigura-te ca nu e rupt nimic in alta parte.

si pe viitor, sa tii cont de faptul ca astea sunt lucruri fine nu sunt flanse de pompa.

Link to comment
Share on other sites

sigur nu le-ai lipit invers? Daca faci asta atunci masa e pe semnalul de output si outputul pe masa. Daca doar firele alea doua s-au dezlipit nu vad problema (presupunand ca le-ai lipit corect). Verifica lipitura de masa poate s-a rupt si aia :).

 

Daca se aude bine prin amplificator, atunci acordeaza cu un microfon in AP Tuner, nu de alta, dar poate nu ai placa de sunet ok si-ti face ea tot zgomotul. Inainte se auzea bine ? Pe aceiasi mufa?

Link to comment
Share on other sites

Guest Witchdemon

inainte da , se auzea bine ...o sa iau sa verific atent toate lipiturile si tot ce trebe sper sa rezolv pana la urma

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment