www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Yamaha Psr-175?

Recommended Posts

Posted

Cum nu am reusit sa fac rost de clape atunci cand am vrut :) si de-atunci mi-am luat chitara electrica si amp si pedale si bugetu' s-a cam dus, initierea mea in ale clapelor s-a cam amanat.

Acum, am observat p-aici pe unde lucrez eu ca au pe stoc si Yamaha PSR-175. Acum, intrebarea se pune, se merita sa dau banii pe ea? Costa 7,5 mil aici din cate am vazut si am citit cate putin pe net (desi review-uri la modelul asta am gasit foarte greu) si am constatat ca e o clapa simplutza, pentru incepatori, fara vreo pretentie. Eu sunt incepator (a se citi 0) dar tot nu ma las si o sa-mi iau clape (la un moment dat in viata).

Dar, se merita s-o iau p-asta sau sa mai astept ceva timp pana mai strang bani si sa iau altceva?

Posted (edited)

PSR175 NU merita.

Tu vrei, probabil, o clapa cu care sa te duci si la repetitii, in concert, treburi. Cel mai bine iti iei o claviatura MIDI (vezi citeva indicatii aici), dupa care iti cumperi un modul cu tonuri, un modul cu sunete de instrumente. Sint convins ca poti gasi astfel de module suprinzator de ieftin second hand, eventual pe ebay - incearca sa cauti un Yamaha MU50, MU80 sau, mai ales, un Yamaha MU90R, sint eftine si bune. Am vazut pe ebay chiar si un Yamaha MU100R pe la 290 USD (pret de "Buy it now", nu de licitatie)... Mai merge si un Roland Sound Canvas SC-88, si asta trebuie sa fie ieftin acum. In general, module de astea de tonuri trebe sa fie foarte ieftine second hand, acum. Parca si Korg aveau ceva de genul asta - modelul N5XR si X5DR.

Edited by MMG
Posted

Daca esti incepator, merge si psr175... pentru initiere. E bine ca macar are MIDI in/out, si o poti conecta la un calculator de exemplu.. Totusi 7.5 mil mi se pare mult. Eu am vazut-o pe la 100 de euro pe net.

Poate gasesti ceva de ocazie..

Posted