www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Bridge "muscat" (mici Crapaturi) De Corzi


Guest valival
 Share

Recommended Posts

Guest valival

 Buna ziua,

 

 Intai de toate, sunt incepator...

 

 Am cumparat de curand o chitara clasica, la care corzile sunt legate de bridge prin innodare: am observat ca bridge-ul este "muscat" (mici crapaturi) de corzi in zona orificiilor unde sunt prinse, mai ales in cazul corzilor de nylon. Este ceva normal sau se recomanda alt fel de prindere a lor?

Este indicat sa introduc un material mai rezistent in zona de contact a corzilor cu bridge-ul? (sper sa nu fie o intrebare prea deplasata)

 

 Va multumesc.

Edited by valival
Link to comment
Share on other sites

Salut.. citeste linkurile urmatoare si uita-te la poze

 

http://www.classical-guitars-plus.co.uk/pr...idge+Bone+Beads

http://emedia.leeward.hawaii.edu/frary/changing_strings.htm

 

daca te hotarasti sa prinzi corzile cu bile vezi ca trebuie ceva destul de rezistent pt ca altfel risti sa crape din cauza tensiunii.

Link to comment
Share on other sites

Guest valival

 Multumesc pentru raspuns.

 

 Dar este nevoie sa fiu mai atent cu prinderea corzilor, ca sa nu se rupa de tot bridge-ul? Sau este ceva normal ce se intampla (crapaturile), din cauza tensiunii?

 

 Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Guest valival

 Un ultim set de intrebari...  :)

 

 Am cumparat un set de corzi pentru chitara clasica (3 nylon, 3 metalice - productie ruseasca), care au acele terminatii metalice (ball end - nu stiu traducerea exacta). Este in regula sa le montez pe chitara mea clasica? 

 

 Corzile treble care au fost montate din fabrica sunt in intregime din nylon (sunt transparente). Cele treble din setul cumparat au, ca si cele invelite in metal, un miez format din multe fire, cu un invelis de plastic (descriere vizuala...). Sunt ok de montat? Imi afecteaza cumva chitara?