www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Ce Tip De Chitara Se Preteaza Pt Muzica Sud-americana


Guest Daniell

Recommended Posts

Guest Daniell

Nu pot spune ca sunt incepator pt ca nu am inceput nimic. Mi-a placut ideea de a canta la chitara de mic, dar abia acum am zis ca dau curs acestei pasiuni latente si sunt decis sa imi cumpar una ( o chitara).

Am tot citit pe diverse forum-uri si site-uri despre ce este o chitara, deci stiu intr-o mai mica sau mai mare masura care e diferenta intre o chitara clasica si una acustica.

 

Intrebarea care ma framanata este: Avand in vedere ca muzica ce ma incanta cel mai mult este cea sud-americana( ca exemplu pentru gen as aminti de cantecul "Malaguena salerosa"), ce chitara s-ar preta cel mai bine? O clasica sau o acustica? Unii spun ca o acustica suna mai "metalic", ca e mai dificil de facut "solo-uri" pe ea. Altii spun ca nu e nici o diferenta notabila care sa ma impiedice sa iau o acustica.

Nu se pune problema banilor. Nu este foarte important nici ce firma sa fie, ma intereseaza parerea cuiva care stie cu ce se mananca domeniul asta.

 

Pentru un raspuns care sa ma scoata din impas voi fi veeeeeeesnic recunoscator. + o bere, doua, trei..., desi prefer vinul :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Hippogryph

cred ca o chitara clasica se preteaza mai bine. e o parere personala, mi se pare ca are sunetul mai cald, mai 'dulce'. eventual ai putea incerca sa-ti procuri o chitara flamenco, care seamana cu o clasica propriu-zisa, insa suna mai strident, mai 'percusiv'.

 

maur ti-a recomandat o electro-clasica. e si asta o alegere, insa nu stiu daca tu ca [viitor] incepator o sa ai nevoie de amplificare electrica.

Edited by Hippogryph
Link to comment
Share on other sites

ca pasionat de tango, io zic ca depinde ce anume vrei sa canti.