Guest SyNerZ Posted December 5, 2007 Posted December 5, 2007 Oamenilor...eu sunt un chitarist<dak ma pot numi asa> mai jos decat mediocru....nu sunt kiar incepator dar nici mediocru nu sunt... solistica mai stiu cva...riffuri si d-alea...da' la armonie am avut tot timpul probleme cu bataia...stiu vreo 3 batai mari si late....si knd vreau sa invatz o melodie...nuj cum sa fac bataia...dak stiti ceva care sa m-ajute...ar fi bine primit...Multumesc
Guest Morgan Posted December 5, 2007 Posted December 5, 2007 bataia e rupta din rai Teoretic ar trebui sa-ti dai seama cand asculti melodia cum vine bataia. Incearca si tu si vezi care se potriveste.
Guest mishu13 Posted December 5, 2007 Posted December 5, 2007 Morgan are dreptate. Bataia comes naturally. O sa capeti mai mult skill pe masura ce exersezi
igorr Posted December 5, 2007 Posted December 5, 2007 Oamenilor...eu sunt un chitarist<dak ma pot numi asa> mai jos decat mediocru....nu sunt kiar incepator dar nici mediocru nu sunt... solistica mai stiu cva...riffuri si d-alea...da' la armonie am avut tot timpul probleme cu bataia...stiu vreo 3 batai mari si late....si knd vreau sa invatz o melodie...nuj cum sa fac bataia...dak stiti ceva care sa m-ajute...ar fi bine primit...Multumesc Asculta Phoenix, gen Negru Voda sau Mica Tiganiada si incearca sa faci "bataile" respective doar cu mana dreapta fara sa tii acorduri cu stanga, eventual tii corzile "muted". Cand le-ai "bunghit" dai drumul si la mana stanga. Spor.