www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Vreau Sa Infiintez Trupa De Teatru


Guest domnul Rig
 Share

Recommended Posts

Guest domnul Rig

Pe vremea cand nu eram student eminent si locuiam in Bacau, faceam cu onoare parte dintr-o trupa de teatru in limba engleza. Cu trupa am jucat la diverse festivaluri nationale - Timisoara, Bacau, Brasov - si eram destul de buni. :) De cand m-am mutat in Bucuresti imi arde buza sa mai simt lumina reflectoarelor. Impreuna cu ceilalti (fosti) membri care sunt studenti in Bucuresti vreau sa fac o trupa noua. Am juca piese ale autorilor contemporani in mare parte, poate chiar si cate un Monty Python pe ici-colo.

 

Deci mai avem nevoie de membri. Daca stiti pe cineva, sau poate va uitati in oglinda si vedeti pe cineva care are talent, deschidere spre arta teatrala si, nu in ultimul rand, engleza buna (adica accent, vocabular alea alea), va rog lasati un mesaj aici sau dati-mi add pe mess (vezi la profil ID-ul), ca vrem sa rock Bucurestiul.

 

Mersi.

Edited by domnul Rig
Link to comment
Share on other sites

Guest domnul Rig
Aveti un loc pentru repetat si pentru desfasurarea spectacolelor?

Good point. Nu (inca). Deocamdata vrem sa strangem oameni, sa discutam despre gusturi, experienta si chestii.

Link to comment
Share on other sites

Guest Baumwolle

Din experienta iti spun ca nu gasesti usor un astfel de loc. Si sa stai pe banca in parc si sa vorbesti de experienta, gusturi si chestii nu are rost.

Link to comment
Share on other sites

Guest domnul Rig

Eu am mai fost mai demult printr-un mini-turneu pe la teatrele bucurestene, dar n-am rezolvat nimic... Mai precis, la ACT trecuse perioada cererilor, la Mic (sau Foarte Mic, nu-mi amintesc) era booked full ca nush ce chestie se intampla, iar Excelsior (care are biroul convenabil asezat langa facultatea mea) nu prea exista, cladirea teatrului fiind daramata de primarie. :)

 

Am sa mai incerc o data dupa ce termin sesiunea.

Link to comment
Share on other sites