www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Oameni Seriosi Pentru Un Proiect Ambitios


Numby
 Share

Recommended Posts

Salut,


 


Fara sa imi dau seama si fara sa cunosc toate detaliile exacte, am ajuns in Tirgu-Mures. Locuiesc aici din Octombrie 2014 pentru ca sunt student la Universitatea de Arte sectia actorie. 


 


Nu reusesc sa imi mobilizez resursele de unul singur, am condus multe proiecte muzicale (nu chiar multe vre-o 3). Dar toate au avut succes pana cand oamenii cu care colaboram au inceput sa "o lalaie". Moment in care ne-am destramat. 


 


Asa o mica descriere: sunt chitarist, am un pic de voce (in toate proiectele mele am fost Front-man sau backing). Cant si la bass, tobe, un pic de muzicuta, daca am o piesa o pot invata si la pian si de un an incerc sa invat productie muzicala. (Am un ministudio in apartament cu un amplificator Vox placa M-Audio microfon Shure, mixer, etc.) .


 


Vreau sa adun cativa oameni si sa schimbam lumea cu muzica noastra. Simplu nu-i asa ? Am portite larg deschise pentru a intra in lumea muzicii, relatii pe la studiouri de fotografie si in general am un papagal inregula asa ca nu se pune problema de evenimente si concerte. Oameni sa fie. In Bucuresti nu am avut parte de oameni foarte seriosi si acum incerc aici.


 


In Tirgu-Mures pare lumea mai deschisa si mai calduroasa. Nu am iesit pe scena inca aici asa ca sunt tare curios. Stiu doar ca ce am propus ca gen muzical, pana acum, a prins foarte bine la fiecare iesire. Paranteza: (cand am cantat in Silver Church, unul din oamenii din sala , angajat la Radio Bucuresti sau ceva de gen, ne vroia pentru post, doar ca trebuie sa mai lucram. Bine ca cei 2 colegi de-ai mei au realizat atunci cat de importanta este facultatea si cat de miraculoase sunt drogurile si proiectul s-a dus pe copca).