www.rgc.ro Web analytics

Jump to content
aleexrobin

Pereri Behringer Ucg102

Recommended Posts

Salut chitaristi.

Vreau sa imi iau o interfata USB pentru chitara electrica ca sa scap de brum la PC.. si ma gandeam la BEHRINGER UCG102. Sau am mai auzit ca pedalele le poti folosii pe post de Preamp deci ce ar fii mai bun o interfata sau pedala.

Multumesc astept parerile voastre

Edited by aleexrobin

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal! ce sa zic, problema ai pus-o cam ciudat (ma refer la nevoile tale). In primul rand nu am inteles chestia cu brum-ul. Ai brum in mod constant pe chitara/amp si vrei sa-ti iei interfata ca sa scapi de el? Daca e asa sa stii ca nu faci nimic. Interfata capteaza cat de bine poate ce-i dai. Deci daca tu preiei brum pe cablu/doze/amp si apoi intri in interfata, captezi chitara cu tot cu brumul aferent. Plus ca si interfetele au un "brum" al lor (e zgomotul de cuantizare si nu numai) :) In al doilea rand, ce vrei sa faci mai exact? Pt ca cei ce ti-au sugerat pedala ca alternativa s-au referit la faptul ca intr-adevar, tu ai cea mai urgenta nevoie de o adaptare de impedanta, lucru ce ti-l ofera si interfetele, si pedalele. Insa tine cont ca mai departe, fiecare face ceva anume. Pedala e pedala, ai efectul respectiv (e pacat sa o iei doar ca sa o tii pe bypass pe post de buffer - asta daca are, vezi sa nu cumva sa-ti iei una true bypass :o ca atunci n-ai facut nimic din punct de vedere al adaptarii de impedanta), o poti lega in chain, etc., iar interfata e interfata, nu are efecte, insa e special facuta pt inregistrare si ai si conectarea prin USB, deci in principal are menirea de a lucra cu DAW--uri (softuri pe PC pt inregistrare, mixare, post-procesare, masterizare, etc.)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am înțeles niciodatã de ce o pedala elimina problema cu impedanta. Nu ma pricep întreb și eu. Ieșirea din pedala nu e tot pentru Amp? Eu îți recomand interfațã. Dar una pe 24 bit dacã tot îți iei și vrei și noise mai mic. Dacã bagi pedala în placa on board o sa ai probleme cu latenta plus ca au alea niște convertoare de te doare capul. Adicã calitatea sunetului e proasta. Dacã acum bagi chitara în Amp și ai noise încearcã o priza cu împãmântare.

 

Sent from my HTC One X using Tapatalk

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca am inteles eu bine tu folosesti acum una din intrarile placii de sunet a calculatorului (presupun ca line-in). Daca e asa si daca acel brum despre care vorbesti e mai mult un fasait/bazait si se modifica in vreun fel cand atingi corzile sau partile metalice ale chitarei, atunci ia in calcul o impamantare a calculatorului si/sau o ecranare a chitarei. Si calitatea (proasta) a cablului poate amplifica fenomenul.

Edited by sam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am înțeles niciodată de ce o pedala elimina problema cu impedanta.

Aproape toate efectele au impedanță mare la intrare și mică la ieșire, exact ce ne interesează într-o astfel de situație. Cele care au buffered bypass oferă această adaptare și când sunt pe bypass.

Deci nu, ieșirea din pedală nu e doar pentru amplificator, de cele mai multe ori se poate conecta și la o intrare de linie.

 

au alea niște convertoare de te doare capul

Le-ai măsurat performanțele?

 

În rest sunt zeci de thread-uri despre conectarea chitarei la PC și despre zgomotele care inevitabil apar când nu citești acele thread-uri.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum a zis si FiveseveN, da, pedalele intra tot in amp, da nu numai!! Chitara singura doar in amp poate intra (ea are impedanta de iesire si 20K uneori, lucru ce doar un amp il poate suporta cu o intrare de 500k sau 1M), pe cand daca o treci printr-o pedala cu buffer, iesirea ei este de 100-1000 ohmi, ceea ce te lasa sa intri si pe alte echipamente, cum ar fi un dispozitiv cu intrare de linie (sa zicem cu impedanta de intrare 10k). Ca regula de baza, mereu cand te gandesti daca un echipament merge bagat direct in altul, sa stii ca iti trebuie un raport al impedantelor de intrare, respectiv de iesire ale celor 2 echipamente de minimum 10. Gen daca vrei sa intri cu chitara (ce are impedanta de iesire 15 kohm) intr-un dispozitiv al carei impedanta de intrare este de, sa zicem, 47 kohm, nu e ok. O sa pierzi foarte mult din semnal (audio se resimte ca volum scazut, inalte atenuate, etc.). Ti-ar trebui minimum 150 kohm.

 

Repet: daca te conectezi cu A la B, ai grija ca Z_intrare( B ) / Z_iesire( A ) >= 10

Edited by otringal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pe un on-board nu poți scade sub 256 samples poate nu știu o fi dar vorbesc de majoritatea. Și nu nu le-am m㳵rat performantele dar vorbesc din experienta pe care am avut-o cu o pedala de boost placa on-board comparat cu o ugm96. Care nu e cine știe ce mega scula.

 

Chestia cu impedanta o știam și eu ce nu știam e ca pedalele au impedanta mica pe ieșire.

 

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Edited by Xpiral

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă bagi pedala în placa on board o sa ai probleme cu latenta plus ca au alea niște convertoare de te doare capul. Adică calitatea sunetului e proasta.

 

nu mai fii ferm convins de concepte populare ce nu-si au baza in nimic stiintific, ci se propaga din gura de entuziast in ureche de necunoscator si asa mai departe :) ca apoi tot noi inginerii ne chinuim sa va convingem ca ceva e mai bun decat altceva si nu ne credeti pe motiv ca si vecinu' are si se aude de rupe. Sau invers :) nu ma intelege gresit, nu cu tine am ceva, ci cu cei de la care ai auzit si tu, si altii, fel si fel de dogme total aiurea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok am inteles,eu folosesc un cablu squier http://www.guitarshop.ro/cablu-chitara-squier-15ft-4-5m_p2724.html e cel mai ieftin dar tot nu inteleg de ce am brum si la Amplificator imi bazaie cand dau gain mai mare am incercat sa pun pe mufa de la chitara un cablu ca sa il leg de un calorifer si brumu tot nu a incetat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pe un on-board nu poți scade sub 256 samples poate nu știu o fi dar vorbesc de majoritatea. Și nu nu le-am m㳵rat performantele dar vorbesc din experienta pe care am avut-o cu o pedala de boost placa on-board comparat cu o ugm96. Care nu e cine știe ce mega scula.

 

Chestia cu impedanta o știam și eu ce nu știam e ca pedalele au impedanta mica pe ieșire.

 

Sent from my HTC One X using Tapatalk

 

de curiozitate, ce pedala de boost ai avut si unde ai conectat-o exact in placa audio?

 

Ok am inteles,eu folosesc un cablu squier http://www.guitarsho...4-5m_p2724.html e cel mai ieftin dar tot nu inteleg de ce am brum si la Amplificator imi bazaie cand dau gain mai mare am incercat sa pun pe mufa de la chitara un cablu ca sa il leg de un calorifer si brumu tot nu a incetat...

 

stai, acum te referi la "de ce am brum-ul mai pronuntat la chitara cand dau gain-ul mai tare" la modul general? pai e simplu, reglajul de "gain" are in spate si un booster ascuns (pt cei ce stiu ceva despre clipping, intr-un etaj de clip analogic e mult mai usor sa pastrez pragul de deschidere al diodelor/tranzistorilor constant si sa modific nivelul semnalului de intrare pt gain variabil decat sa fac pe dos si anume sa pastrez semnalul constant si sa ma joc cu pragul de deschidere al componentelor cu rol de clipper). Cu cat vrei mai mult gain, cu atat semnalul de la chitara mai intai este din ce in ce mai mult amplificat, ca abia APOI sa-ti fie "distorsionat". Si oricum si distorsiunea fiind un proces neliniar iti mareste zgomotul, depinde cum anume e facut si clipping-ul in sine, dar nu conteaza, astea-s alte treburi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un pb100 parca de la behringer. Și bãgãm în line. Oricum primul lucru când am luat placa a fost sa vad diferența în noise și in sonar dacã bãgãm chitara cu sau fãrã pedala în line era semnalul pe la - 64 db pe placa noua - 86. Pe pedala nu foloseam gainul era la 0 db sau pe bypass. Plus sunetul mai clar. Dar asta sa spunem ca e subiectiv. Plus latenta de 64 samples fãrã probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stai ca nu inteleg, zici ca prin pedala aveai semnalul la 64dB iar fara pedala la 86? Ca nu inteleg. Si ce anume dB? ca decibeli simpli nu spun nimic, se folosesc doar pentru castig (gain), care e referinta?

 

si vezi ca Behringer PB100 are 500k pe intrare (cam micut, era bine 1M) si 1k pe iesire (cam maricel, era bine 100). Dar oricum, nu de aici ti se trage, ca buffer este oricum bun, respecta chiar mai mult de 10:1, nu aici e problema.

 

Si inca o chestie: vezi ca pedala activata cu gain 0 vs. pedala dezactivata (bypass) nu-i deloc acelasi lucru :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred că se referă la noise floor (cu cablul liber/terminat/scos?) la -64 dBFS vs. -86. Ceea ce-i total plauzibil, măcar pentru că placa externă e ferită de sursele de interferență din interiorul al PC-ului. Oricum e irelevant pe lângă interferențele captate de doze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cu firul liber. Cu chitara pe fir. Fata sa ating nimic. Deci nu e irelevant la doze. Ma refeream cu sau fãrã pedala în on-board fata de placa noua. Și da la noise floor ma refeream.

 

Sent from my HTC One X using Tapatalk

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci zi-mi te rog, pt ca tot nu reusesc sa am imaginea corecta :)

 

cati dbFS aveai in situatia chitara -> pedala -> on-board

cati dbFS aveai in situatia chitara -> on-board

cati dbFS aveai in situatia chitara -> placa USB

 

si intr-un final, dbFS astia pt ce sunt, pt Zgomot sau pt semnalul de chitara. Ca e fix pe dos concluzia masuratorii unui zgomot mare fata de cea cu un nivel de semnal mare (se inverseaza RSZ-ul [sNR in engleza = signal-to-noise-ratio]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci nu mai stiu exact si nu mai pot face nici teste ca nu mai am chitara respectiva. As putea face cu asta noua dar imi este cam lene sa reactivez placa de sune onboard si sa imi bat capul cu pedalela etc. Deci ce stiu ca am facut.

In Sonar producer edition ca si in alte daw-uri la fiecare track ai un meter. Despre ala vorbeam. Cu chitara bagata in comp fara sa ating nimic aveam diferenta cam de 15 db. daca dadeam in corzi peakul era tot acolo deci nu era diferenta de putere a semnalului doar ca fara sa cant nimic in placa noua era mai mic noiseul adica meterul acela avea peak fara sa cant nimic cu -15. Probabil nu ma exprim corect de asta e mai greu de inteles.

 

Eu nu zic si imi cer scuze daca am folosit exprimarea cu convertoarele proaste pe onboard poate nu e asa cu toate ca mi-e greu sa cred ca ugm-ul nu le are mai bune.

 

Eu am facut o recomandare la ce a intrebat omul. Si cred ca cu interfata e mai bine decat cu pedale mai ales pentru noise. Poate nu de la convertoare poate sunetul e la fel de bun si pe onboard si pe o placa de 1000 euro.... Dar clar latenta va fi mai buna si noise mai putin numai pentru ca nu mai primeste interferente din calculator, nu mai conectezi 2 cabluri, nu mai folosesti convertor jack mare jack mic nu se mai aduna si noiseul produs de pedala etc...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah nu, eu nu ma luam de tine, acum intrebam strict din interes personal, eram curios daca aveai vreo anomalie la echipamente, demna de a fi investigata :) oricum daca vrea record si editare/masterizare pe PC, sa-si ia interfata. La fel cum nu-i recomand una daca vrea un buffer in fata pedalchain-ului :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper sa fiu de ajutor asa ca pun si eu un link aici cu un post pentru verificarea si eliminarea a o parte din interferente ce apar mai ales unde carcasele sunt din plastic, neecranate, cum este si Behringer UCG102. Sper sa ajute.

https://forums.rgc.ro/topic/95893-despre-placi-de-sunet/#entry966061

Edited by Leeview

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Fara sa atingi nimic "  daca ai zgomotul mai mare  decat cealalta placa ...sunt doua posibilitati

 

1/. poate avea intrarea impedanta mai mare asa ca atenueaza mei putin din zgomot

2/. poate avea intrare cu "gain" mai mare ,,deci  amplifica  mai tare

 

Zgomotul tau vine din  CHITARA+CABLU

 

-nu ai un cablu bun

- ai in apropiere sursa de zgomot  electromagnetic ( cablu retea , diferite trafuri de retea in functiune  , monitor CCR  etc ) ce este captat de doza

-  tu dai "gain '  prea mare !!!

 

La toate  distorsurile mele apare zgomotul dupa anumita marime al gain-ului ...atunci reduc pana zgomotul este "mic" si  maresc pragul la "noise gate ' pana dispare zgomotul ( in gol ) .

Dar  zgomotul trebuie sa fie cat mai mic ,,deci "trebuie sa dai gain numai pana la acel  zgomot "

 

Se poate da si mai mare gain-u; dar atunci  reglezi cu " noise -gate la maxim " cea ce strica rau dinamica ( sub un anumit nivel "moare si tonul de chitara nu numai zgomotul ,,,deci trebuie sa lovesti tare corzile nu poti nuanta ...se utilizeaza asemenea reglaj ptr chitara -ritm ..ptr solo mai rar ...dar ,,,)

deci la nevoie se face un compromis ,,,,

 

 

Cauta topic-urile cu :"help " , " ajutor " , " am zgomot ".." ce sa fac .."  si d'asea  sunt dezbatute problemele .

 

LATENTA ?????????? i

 

UNDE ?  sImti tu  LATENTA ? Fiecare DAW  compenseaza latenta  nu sesizezi nimic la monitorizare ..

In DAW -uri  cand nu ai "buffer"  suficient de mare incepe sa scartaie /distorsioneze plyback-ul etc ..atunci alegi buffer mai mare si treaba-i rezolvata ,,Dar doar cu inregistrarea unei surse stereo concomitent cu  audutia in playback al 6-9 canale inregistrate nu ai nici o problema ,,

 

( primul meu PC  personal , un Pentium cu CPU 100 MHz , 256M RAM ,  o placa CREATIVE SB 220  .. cu " Cackewalk:" ( acu se numeste SONAR ) zbura  cu  7-8  canale chitare , orga etc , si doua canle MIDI ..tobele si un Synth ..( MIDI era doar playback ..programat in PIANOROLL   adica nu inregistrat din sursa MIDI externa ),Trackuri audio ducea si mai multe ,,dsr ..daca se "incarca " CPU-ul ca sa nu "scartaie " cu multe canale  si cateva efecte "direct X"  faceam un "downmix"  ce-l utilizam ptr  BT- playback la inregistrarea al unui nou canal  .)

 

Suntemin 2016  la CPU PESTE  4GHz si minim 4G RAM ... viteza  BUS  de cateva ori mai mare ..etc etc ...

 

 

Doar  la softuri gen "Guitar Rig" (realtime ) poate ai latenta din cauza timpului de prelucrare la unele efecte mai mancatoare de resurse .

 

La MIDI la fel poti avea . Transormare "Sunet ->MIDI " in realtime  poate avea latentza dar in caz de studio ( nu cantat live ) se rezolva cu Direct MONITORING ...asa auzi instrumenyul tau cu timing corect iar canalul MIDI la redare este "pus" deja in timingul corect ,  daca nu este  se actioneaza cu +/- "Time shift "..

 

PS  ..

Ce e cu 64 samples ??? sau ",,,on-board nu poți scade sub 256 samples "

 

16 bit are adancimea de 65535 de niveluri de quantizare  (dinamica 96dB !)

 

24 bit are in 16777246  niveluri de Quantizare ..( definitie cu 256 x mai mare decat in cazul 16bit ..plaja dinamica 145dB !)

 

 

 

Nivelurile acestea dau plaja dinamica posibila

 

"Samples" ai 44100/s sau 48000/s sau 96000 sau 192000/s in functie de ce selectezi si ce poate convertorul .AD si DA ,,,

Edited by karpi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interfata este OK pt. ce a fost facuta sa faca. 

Atentie insa ca exista influenta interferentelor si in interfata, nu doar in chitara + cablu.

Am facut acel test si am vazut real ce diferente sunt in cazul meu, de aceea am hotarat sa folosesc in continuare ecranata (cine are interfata o poate ecrana singur, merita).

Postul meu are in vedere, prin acel test, urmatoarele:

1. Observarea prezentei si a modului cum aceste interferente afecteaza sunetul.

2. Cum efectul nedorit al acestora poate fi eliminat “partial” prin ecranarea interfetei fata de aceste interferente.

 

Am inteles ca interferentele afecteaza si semnalul digital nu doar pe cel analogceea ce poate duce la erori de procesare, lucru care in final se rasfrange asupra sunetului obtinut.

 

Interfata poate fi influentata pe partea de: 

a. semnal analog, pe portiunea pana in ADC, care este exact acelasi semnal ce este si in chitara + cablu, deci la fel de influentabil;

b. semnal digital;

C. alimentare pt. ADC&DAC.

 

Cablul USB poate fi influentat pe partea de:

a. semnal digital;

b. alimentare pt. ADC&DAC.

.

 

Iata ce am gasit la o scurta cautare pe net, ca o documentare sumara, referitor la:

 (ca sa fie mai de ajutor va pun si cateva extrase din link-urile mentionate mai jos pt. cine vrea sa citeasca mai rapid, insa intelegerea corecta se face citind in contextul intreg, nu trunchiat) 

 

- daca este de luat in seama ecranarea interfetei: 

http://www.rolandus.com/products/ua-25/

"The UA-25 is a powerful USB Audio/MIDI interface..…The UA-25 is constructed of high-grade aluminum ..... is an excellent shield against high-frequency interference from other electrical components....."

 

- daca interferentele afecteaza semnalul digital, deci valabil si pt cazul nostru - acolo unde nu este ecranare corespunzatoare sau daca nu este de lochttp://positive-feedback.com/audio-discourse/why-usb-cables-can-make-a-difference/

 

"Digital signals are actually square waves that are detected by the receiver when they pass a voltage threshold. Any variation in the shape or timing of these waveforms can cause errors in these signals."

 

" The digital signal isn't this series of neatly packaged squares, all labeled 1 or 0. They are in the ballpark, but they aren't completely uniform.

In an environment like that, interference is a factor. Things like EMI and magnetic fields come into play; anything that affects that signal can cause signal deformation."

 

"What is happening inside a USB cable that could impact the sound or information being transmitted? The normal losses of cables will round and tilt the signal waveforms, creating data errors that cause audible losses, tonal coloration and distortion." 

Edited by Leeview

Share this post


Link to post
Share on other sites

- daca interferentele afecteaza semnalul digital, deci valabil si pt cazul nostru - acolo unde nu este ecranare corespunzatoare sau daca nu este de lochttp://positive-feedback.com/audio-discourse/why-usb-cables-can-make-a-difference/

Ăla e un site pentru audiofili. Același grup care cred în direcționalitatea cablurilor și în markere verzi care îmbunătățesc muzica de pe CDuri.

Dacă semnalul digital e "deformat" de factori externi, conexiunea nu merge. Nu există "tonal coloration and distortion" în acest regim, ori se aude ori nu (eventual intermitent).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ăla e un site pentru audiofili. Același grup care cred în direcționalitatea cablurilor și în markere verzi care îmbunătățesc muzica de pe CDuri.

 

 

In articolul acela zice ca informatiile, ma refer la cele puse de mine ca extrase, sunt date de:

- David Salz, de la Wireworld, http://www.wireworldcable.com/innovative-technology.html

- Jim Aud, de la Purist Audio Design, http://www.puristaudiodesign.com/press.php

De aceea am considerat ca pot folosi informatia pentru o mai buna clarificare.

 

 

 în acest regim, ori se aude ori nu (eventual intermitent).

 

Pai ma gandesc ca si daca s-ar auzi eventual intermitent si intermitenta va fi la o frecventa in functie de cea a interferentelor care reusec sa influenteze, atunci si sunetul va fi alterat, chiar si asa.

Totusi, desi am inteles ca ar face-o, deocamdata nu imi este foarte clar cum interferentele au puterea suficienta sa poata influenta si semnalul digital.

Edited by Leeview

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ăla e un site pentru audiofili. Același grup care cred în direcționalitatea cablurilor și în markere verzi care îmbunătățesc muzica de pe CDuri.

Dacă semnalul digital e "deformat" de factori externi, conexiunea nu merge. Nu există "tonal coloration and distortion" în acest regim, ori se aude ori nu (eventual intermitent).

"...direcționalitatea cablurilor și în markere verzi care îmbunătățesc muzica de pe CDuri....::"

 

-ai uitat de bulinele portocalii ce trebuie lioite pe boxe

 

-ai uitat de  cablu din cupru sarac in oxigen si cu particule orientate ( ca sa se strecoare electroni mai usor cand de fapt acestia cam stau pe loc ,,)

 

@Leeview.."...- daca interferentele afecteaza semnalul digital, deci valabil si pt cazul nostru - acolo unde nu este ecranare corespunzatoare sau daca nu este de loc.."

 

 

fluxul de date este destul de "imun" la "distorsiuni" si interferente plus  hardware-ul/algoritmul  recunoaste si "separa " sirul de date  de alte zgomote  cu comparatoare de faza , de frecventa , cu corectii .interpolare si altele plus simplul "trigger" ,,cu care reface "datele" chiar  datele  foarte deteriorate ,,

...vezi transmisiuni de date in telecomunicatii ,,,sau chiar si in PC ..

 

Daca vezi cu un osciloscop semnalele de sute de MHz de prin PC te sperii ..nu prea aduce cu idealul semnal "rectangular ( ce sa mai zici de frecvente mai inalte )' si totusi vezi imaginile frumoase cu culori line  etc ..iarasi ajungem ca si in domeniul digital audio are nevoie de cele mai putine resurse  fata de video ,,

 

Acu vine "placinta " se pot transmite date digitale pana si prin cablurile de tensiune 230V ,sau  cablul UTP CU CARE TE LEGI LA INTERNET CU CARE SE INTERCONECTEAZA O RETEA l LAN ,, contine niste simple fire torsadate ..unele au un ecranaj care este ca sa nu "emita:" cablul si sa bruieze sculele de ex  audio ...

 

Ani de zilw am facut  lipituri cu "pistolul de lipit " langa PC  conectat la aceiasi "papuc prelungitor "  nici macar pe monitorul  VECHI NU APAREAU "SCANTEI " .. cum mai influenta acasa vechiul TV daca erau "scantei " pe reteaua casnica de la "pistil de lipit , rasnita de cafea ,,aspirator etc )

 

Deci 'imunitatea " la asemenea bruiaje  este foarte mare ..cat si la zgomot electromagnetic......

 

Ce intra gata  bruiat in  convertorul AD  va fi si in semnalul digital.....dar dupa ce semnalul ajunge "date " altele sunt problemele ..

Edited by karpi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Practic a încercat cineva efectiv interfețele astea Behringer? Eu vreau să îmi iau un UCA222 văd reviewuri bune peste tot... Latentă mică...

 

Sent from my XT1095 using Tapatalk

Eu am modelul UCG102 il folosesc cu Guitar Rig si merge perfect, latenta mica(acceptabila) poti canta linistit, doar sa ii faci setarile bine si driverul corespunzator. :yay:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am jucaria aia 102 ceva. Este perfecta pentru exersat. Iesirea o mai puneam in bucla (return) in amp si foloseam simulatoare pentru a mai schimba putin sunetul.

Practic a încercat cineva efectiv interfețele astea Behringer? Eu vreau să îmi iau un UCA222 văd reviewuri bune peste tot... Latentă mică...

Sent from my XT1095 using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.