www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Returnari Thomann


andrei91
 Share

Recommended Posts

Mhm, e adevãrat. Am înțeles cã a fost preluat de Florin Cioabã o mare parte parte a acționariatului ºi nu mai respectã mai multe servicii pe care chiar ei spun cã le fac. Colete goale, chitare Squier în loc de Music Man, e dezastru.

Ãstora care returneazã produsele nu le mai dau banii, dar le pãstreazã obiectele...

 

Tu de unde ai auzit? Mie mi-a spus Vioarã, e un țigan de la noi din zonã, din Cãlãraºi.

 

Terapte hau!

 

:sarcasm:

Edited by Razvan S.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca am inteles bine , vrei ca Thomann sa iti returneze banii pe un obiect cumparat de la alt magazin ?

 

Du-te la OPC si eventual fa-le si o plangere la seful de post, mama lor de jarvre !

 

:facepalm:

 

nu omule ... am cumparat un case de la Thomann , prin comanda la un magazin din Oradea. Produsul vine de la Thomann cu adaos din partea magazinului de aici . (nu mai platesc aia 30 de euro).

Link to comment
Share on other sites

mi-am comandat un case de chitara si nu se potriveste deloc...si cand am pomenit de retur , mi s-a zis ca thomann nu mai accepta asa ceva din partea pietei romane :))

 

Tu n-ai treabă cu Thomann. Tu nu ai făcut comandă de la Thomann, ai făcut comandă de la SC Gigi SRL. Dacă ai plătit un avans şi s-a considerat produs adus la comandă sau ai luat produsul fizic din magazinul lor şi nu se consideră că aţi încheiat un contract la distanţă, ei nu au obligaţia de a-ţi primi produsul şi de a-ţi returna banii în termen de 10 zile. Îl poţi duce doar la garanţie dacă e defect.

Chiar acum câteva zile îmi exprimam dezacordul privind firmele astea "intermediare"...

Link to comment
Share on other sites

sa inteleg ca nu esti multumit de marfa, si magazinul respectiv, care, de fapt, e intermediar, nu vrea sa se agite sa trimita produsul inapoi la Thomann, pentru a nu pierde comisionul?

 

 

nu stiu cum e faza cu, comisionul...dar corect ar fi sa pot trimite...din moment ce comandat de la ei, fie prin magazin intermediar sau nu

 

Tu n-ai treabă cu Thomann. Tu nu ai făcut comandă de la Thomann, ai făcut comandă de la SC Gigi SRL. Dacă ai plătit un avans şi s-a considerat produs adus la comandă sau ai luat produsul fizic din magazinul lor şi nu se consideră că aţi încheiat un contract la distanţă, ei nu au obligaţia de a-ţi primi produsul şi de a-ţi returna banii în termen de 10 zile. Îl poţi duce doar la garanţie dacă e defect.

Chiar acum câteva zile îmi exprimam dezacordul privind firmele astea "intermediare"...

 

nu am platit nici un avans nimic :D asta-i faza

Link to comment
Share on other sites

nu omule ... am cumparat un case de la Thomann , prin comanda la un magazin din Oradea. Produsul vine de la Thomann cu adaos din partea magazinului de aici . (nu mai platesc aia 30 de euro).

 

Nu există. Eu nu pot comanda un produs şi să ţi-l vând ţie, prin firma mea, în numele altei firme. Ori ţi-l vând eu, ori ţi-l vinde neamţul, indiferent de unde l-am achiziţionat eu. Ai o factură pe care apare Thomann vânzător şi tu cumpărător?

 

nu am platit nici un avans nimic :D asta-i faza

 

Nu ai plătit, dar fiind din Oradea magazinul, te-ai dus şi ai luat produsul de la sediul lor, nu? Nu ţi l-au trimis prin curier sau poştă. Caz în care, nu aţi încheiat un contract la distanţă, aşa că nu poţi returna produsul. Se consideră că tu l-ai văzut şi l-ai cumpărat.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

practic nu mai pot face nimic?

 

Nu există. Eu nu pot comanda un produs şi să ţi-l vând ţie, prin firma mea, în numele altei firme. Ori ţi-l vând eu, ori ţi-l vinde neamţul, indiferent de unde l-am achiziţionat eu. Ai o factură pe care apare Thomann vânzător şi tu cumpărător?

 

 

 

Nu ai plătit, dar fiind din Oradea magazinul, te-ai dus şi ai luat produsul de la sediul lor, nu? Nu ţi l-au trimis prin curier sau poştă. Caz în care, nu aţi încheiat un contract la distanţă, aşa că nu poţi returna produsul. Se consideră că tu l-ai văzut şi l-ai cumpărat.

 

 

nu l-am luat din oradea....am pus comanda acum o saptamana si cei de la magazin mi-au adus case-ul..ei fiind intermediarii

Link to comment
Share on other sites

eu nu stiu ce e asa de greu de inteles...ai comandat tu cu manuta ta de pe site-ul thomann? daca da, tu ai contractat cu ei si ai toate drepturile alea, inclusiv sa returnezi.

 

nu ai dat tu cu manuta ta si cu datele tale comanda, atunci nu tu ai contractat, ci altcineva, caruia ii spui tu impropriu intermediar. ce e ala intermediar? ala e cumparatorul lui thomann si vanzatorul tau. iar in relatia ta cu el tu ai ce drepturi ai convenit tu cu el... adica pa si pusi, mai pe romaneste. vazut, placut, luat si adio. nu e el obligat sa ti-l primeasca inapoi, decat in anumite conditii, nu e cazul tau.

Edited by barbarossa
Link to comment
Share on other sites

Andrei, chiar daca pare ciudat, pe undeva "intermediarul" are dreptate. Daca te bagi in hora, inseamna ca ai acceptat, tacit, regulile jocului, care, in cazul de fata sunt facute de acel intermediar. Eu am patit la fel cu o alta firma. Este doar o politica de-a lor, impotriva careia nu poti face nimic, doar daca ii convingi, cu vorba buna. Lor le convine sa iti aduca produsul, iti iau banii si nu mai vor sa aiba a face cu tine: asta inseamna bani pierduti, pt ei.

Edited by moises
Link to comment
Share on other sites

ce scrie in contractul cu magazinul din oradea?

greu de crezut sa nu fie posibilitatea returului-schimbului produsului cumparat...nu prea ar fi legal in eu [aici sarind peste rahatul cu''sunt cetatean european si am drepturi'']...

vezi ce zice contractul si da ,suna la opc-se poate ca brusc sa apara posibilitati noi...de fapt aproape sigur !

oricum ,pe viitor fi si tu atent ce comanzi...si cum.

Link to comment
Share on other sites

Andrei, chiar daca pare ciudat, pe undeva "intermediarul" are dreptate. Daca te bagi in hora, inseamna ca ai acceptat, tacit, regulile jocului, care, in cazul de fata sunt facute de acel intermediar. Eu am patit la fel cu o alta firma. Este doar o politica de-a lor, impotriva careia nu poti face nimic, doar daca ii convingi, cu vorba buna. Lor le convine sa iti aduca produsul, iti iau banii si nu mai vor sa aiba a face cu tine: asta inseamna bani pierduti, pt ei.

 

daaaaa inteleg ce zici...nu am nimic cu magazinul si asa, sunt baieti de treaba, aici e vina mea. O sa incerc sa vad daca se poate modifica sau decat sa ma chinui poate o vand si imi caut ceva alt model :)) de data asta mai atent.

 

ce scrie in contractul cu magazinul din oradea?

greu de crezut sa nu fie posibilitatea returului-schimbului produsului cumparat...nu prea ar fi legal in eu [aici sarind peste rahatul cu''sunt cetatean european si am drepturi'']...

vezi ce zice contractul si da ,suna la opc-se poate ca brusc sa apara posibilitati noi...de fapt aproape sigur !

oricum ,pe viitor fi si tu atent ce comanzi...si cum.

 

Am vorbit azi cu cei de la magazin si mi-au zis ca ei incearca sa vada daca se poate rezolva cumva. Nu merg la OPC pentru ca sincer aici e vina mea nu a lor . E o invatatura de minte sa fiu mai atent pe viitor :))) ... Oricum mersi mult de raspuns.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.