www.rgc.ro Web analytics

Sa Nu Imi Ziceti Ca E Ce Cred Eu Ca E

Mihai Souca

asa de amuzament si curiozitate, i-am trimit tipului "paul" un mesaj ca maintereseaza chitara si cand pot sa o vad.

raspunde Terry White:

Bună ziua,

" Elementul este încă de vânzare și este 100% original. Produsul este în stare bună. I-am cumpărat produsul, atunci când am lucrat în București de doi ani ca asistent de vânzări într-un program de schimb. Programul de schimb este de peste si m-am întors în Anglia. O vând pentru că vreau să fac o plată pentru o mașină nouă, și vreau să-l vândă înapoi în România pentru că a fost achiziționat și are toate documentele în limba română. Pentru a ne ajuta în procesul de vânzare, vom folosi o companie de transport maritim și ele vor avea grijă de tot. Ne pare rău, dar aceasta este o vânzare de urgență, eu îl vând pentru că am nevoie pentru a face plata pentru masina mea in 2 saptamani si nu vreau sa pierd acest automobil. Dacă sunteți cu adevărat interesat in cumpararea de articolul meu să-mi spuneți cât mai curând posibil, dar vă rugăm să nu propune nici o oferta ridicol și nu pierderea de timpul meu, pentru că timpul se scurge un pic mai scurt, pentru mine și este nevoie de o vânzare rapidă. Poate continua conversația în limba engleză? mulțumesc"

Da, exact cum am spus. Trimite-i răspuns cu detalii, spune-i că eşti interesant, să ţi-o păstreze, să vezi că va veni în curând propunerea. Ori o să-ţi spună că mai sunt oameni interesaţi şi vrea să-i dai un avans, ori că trebuie să plătească transportul la firma de transport.

O să intru şi eu în joc cu el zilele următoare, poate fac rost de un cont bancar sau alte date utile.

Si urmarea:

Hello,

Like i told you the item is in Newcastle at the delivery company sealed and ready to be delivered. I have already paid taxes of delivery to avoid having to pay anything. If you accept purchase transaction will take place like this, I first need to know your name and delivery address after I'll send your details to the delivery company and they start the transaction. You will receive a sales contract and the invoice with all details and instructions to complete the transaction. In addition, you have 10 days to return policy to inspect and test the issue. If you do not like the question, the delivery service after the instrument back on my expense and they will refund your money, but I'm sure you love and that will not be necessary. This way you can see and inspect the item before I get paid. This service actually holds the money until the buyer is satisfied with the product. It's also a fair way of transacting online with what I saw. So when and if you're ready to start this process please send me an email with your full name and address, so I can start the transaction. They will contact you after the documents are ready. I await your decision as soon as possible.

Respectfully,

Terry

stati ca eu am o alta varianta :)

Eu am patit-o zilele trecute,cand incercam sa cumpar o masina.

Nu cere avans ,ci vine cu o varianta (halucinanta mi s-a parut mie) : sotia mea sa puna pe numele meu la Western Union Bucuresti suma si el la randul lui va pune pe cineva sa faca la fel ,asta ca sa avem siguranta amandoi ca ne vom intalni fata in fata in Bucuresti sa facem tranzactia. Amandoi urma sa ne trimitem pe mail scanate documentele de depunere a banilor,(dupa care el urma sa ia acel cod si cu un act de identitate fals sa scoata banii)

Plina lumea de hoti :)

Edited by mariusteicu
  • Like 1

Si urmarea:

Hello,

Like i told you the item is in Newcastle at the delivery company sealed and ready to be delivered. I have already paid taxes of delivery to avoid having to pay anything. If you accept purchase transaction will take place like this, I first need to know your name and delivery address after I'll send your details to the delivery company and they start the transaction. You will receive a sales contract and the invoice with all details and instructions to complete the transaction. In addition, you have 10 days to return policy to inspect and test the issue. If you do not like the question, the delivery service after the instrument back on my expense and they will refund your money, but I'm sure you love and that will not be necessary. This way you can see and inspect the item before I get paid. This service actually holds the money until the buyer is satisfied with the product. It's also a fair way of transacting online with what I saw. So when and if you're ready to start this process please send me an email with your full name and address, so I can start the transaction. They will contact you after the documents are ready. I await your decision as soon as possible.

Respectfully,

Terry

post-11706-0-02697200-1380306998_thumb.gif

Edited by ggg
  • Like 2

stati ca eu am o alta varianta :)

Eu am patit-o zilele trecute,cand incercam sa cumpar o masina.

Nu cere avans ,ci vine cu o varianta (halucinanta mi s-a parut mie) : sotia mea sa puna pe numele meu la Western Union Bucuresti suma si el la randul lui va pune pe cineva sa faca la fel ,asta ca sa avem siguranta amandoi ca ne vom intalni fata in fata in Bucuresti sa facem tranzactia. Amandoi urma sa ne trimitem pe mail scanate documentele de depunere a banilor,(dupa care el urma sa ia acel cod si cu un act de identitate fals sa scoata banii)

Plina lumea de hoti :)

Cu ceva de genul mă vrăjea şi pe mine unul, dar, culmea, eu vindeam o maşină. N-am mai stat la discuţii prea mult. Îmi pare totuşi, pentru că nu-mi dau seama nici acum cum avea de gând să scoată bani de la mine.