www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

"TONUL "


karpi
 Share

Recommended Posts

Mai VCL i-mi lipseste , am scapat de el la devirusarea de acu un an ..sa instalat "defoult player " si nu puteam sa-l

"ocolesc" cum aparea un fifier media hopp sarea si se deschidea .. chiar daca eu faceam click pe KMplayer sau WMP care deja "cantau" si bineinteles incetinea bloca PC-ul ..degeaba am vrut sa selectez alt player el tot sarea ...hehe ..agresiv gagiul .

 

Inca o piesa din recital .. compozitie ...aceasta se numeste "Clouds" ..

 

CityBlues si Strange Blues sunt tot compozitii proprii ..

 

Link to comment
Share on other sites

Mai VCL i-mi lipseste , am scapat de el la devirusarea de acu un an ..sa instalat "defoult player " si nu puteam sa-l

"ocolesc" cum aparea un fifier media hopp sarea si se deschidea ..

Când îl instalezi te întreabă clar cu ce extensii și servicii vrei să-l asociezi.

 

bineinteles incetinea bloca PC-ul

You need a god damn upgrade.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pt ca tot astept transformatoare , am lasat un pic pistolul de lipit deoparte.

Ia si de la mine doua Gjgjgj :D ( amplificatorul de aici http://forums.rgc.ro...post__p__796948)

DropD2.ogg

DropD1.ogg

 

dude ce tare! acum mi-ai dat o idee...ar trebui toti sa postam exact riffu ala sec de-al meu :lol: si sa vedem fiecare ce divers suna pe alte ampuri :D

 

suna tare bine ampu tau, are ceva a lui interesant, de plexi foarte forjat si fat, dar si la volum mic

 

ai laic!

 

Mai VCL i-mi lipseste

 

 

FOOBAR!

Link to comment
Share on other sites

de plexi foarte forjat si fat, dar si la volum mic ai laic! FOOBAR!

You got it , man ! :respect:

Am mai tras inca o data riff-ul lui Razvan . In primele 16 masuri , este doar chitara Gibson si amp . Dupa primele 16 masuri , se aude un feedback si oricum se constata o diferenta de sound . Este o clona dupa Hoochie Mama boost drive . Gain-ul pedalei l-am dat la minim iar amplificatorul l-am tinut cu masterul la jumatate ca sa nu -mi iasa sange din urechi . :D

Clona de Hoochie Mama "reversuita" de Overdrive (Dan Paraschivescu) si reparata un pic.Este facuta experimental si destul de fragil.

post-11706-0-62228700-1376335248_thumb.jpg

Si amp-ul care trebuie sa-l bag in cutie . L-am "catarat" in dreapta pe o cutie de carton de la TME ca sa nu toc cablul de la microfon cu sasiul.

post-11706-0-70624200-1376335260_thumb.jpg

 

Imprimarea bruta , fara nimic . Microfon->M-Audio FireWire Solo->PC-> Reaper

DropD4.mp3

si imprimare cu un pic de reverb de la Reaper

DropD4ReverbCockos.mp3

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma bucur ca-ti place . Reverbul de la Reaper care-l prefer se numeste ReaVerbate Cockos si intr-adevar , face sunetul mai "flat" .Nu prea am mare lucru ce sa-i fac . Dar parca nu-l strica prea rau . Asa arata control panel pt ReaVerbate Cockos . Daca ai vreo sugestie , chiar te rog sa o spui. :respect:

post-11706-0-49487400-1376514732_thumb.png

Edited by ggg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma bucur ca-ti place . Reverbul de la Reaper care-l prefer se numeste ReaVerbate Cockos si intr-adevar , face sunetul mai "flat" .Nu prea am mare lucru ce sa-i fac . Dar parca nu-l strica prea rau . Asa arata control panel pt ReaVerbate Cockos . Daca ai vreo sugestie , chiar te rog sa o spui. :respect:

post-11706-0-49487400-1376514732_thumb.png

 

Are filtru , nu stiu cat de eficient este dar are ,,deci poti selecta sa reverbereze pe anumita frecventa mai puternic .

 

LP duci pe la 100-160Hz ..iar HP peste 6000 Hz apoi usor reglezi HP sa nu fie deranjante inaltele ,,,daca deranjeaza mai urci frcventa ca sa scada efectul .pe medi-inaltele sunetului

 

diun pacate are reglaj de nivel doar wet-dry ptr joase si ptr inalte separat nu mai are ...

 

Ok apoi cu "dumping" reglezo pana la niveulk de reflexii acceptabile ...apoi wet/dry adancimea efectului ...

 

vezi daca nu ai intre efecte "rezonator" de joase ..combini efectele ...daca programul DAW permite faci un lant de efecte serie

 

sau faci in paralel .. acelasi fisier il pui in doua track-uri si pe fiecare pui efect separat apoi le mixezi ...asta daca nu poti face un lant de efecte pe un singur canal .

 

cam asa functioneaza acest filtru ..

 

basul de la 0 la 2KHz , inaltele de la o la 20KHz ( probabil pana la 20KHz)

 

cand se suprapun efectul celor doua filtre ar trebui sa feie de cresterea amplitudini in acea zona cu aprox 6dB VU ....

 

post-902-0-96475700-1376596850_thumb.jpg

Edited by karpi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am cantat in sfarsit si singur doar cu Zoom R8 , playback negative simplificate si chitara prin procesorul din R8.

A trebuit sa refac negativele sa fie doar mono si fara efecte caci suna nasol pe instalati mono ..( combo la un club si de chitara si amplif PA mono la un alt club )

 

Freeway ..la o serata literara intr-un club minuscul ..amplif un combo micut de 20W suna acceptabil si ptr negativ datfiind volumul mic .

April ..la Clubul de Jazz BioFresh acum pe un PA dar tot la volum mic doar cat sa fie peste "zumzetul" spectatorilor ..

 

a sunat fain avantaj ca se poate canta si la 1W in locatii mici .

Basul l-am tras cu mai multe medii sa sune pe orice apoi pot sa -i fac soundul din EQ de pe trackmixer din R8.

Sintetizatorul /strings se cam pierde caci am setat un sound "transparent -cetzos" ce suna bestial pe HiFi ...dar dispare pe sculele PA o sa trebuiasca sa refac cele cu sintetizator cu un ound mai plin ..

O sa mai pun piese dar personal nu am uploadat inca caci vreaiu sa le masterizez poate suna mai bine ,,caci camera taie din bas..

Edited by karpi
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Am realizat inca un BT ptr cantat live cu loopmachine sau recorder/player.

 

Tema "Maugly" una din temele compuse ptr o piesa de teatru de papusi ,,Cartea Junglei

bineinteles aceasta esyte o versiune chitaristica cu multe improivizatii ce " ascunde " tema .

 

Maugly.mp3

 

chitarele inregistrate si prelucrate in Zoom R8 , sintetizator soft Korg - M1 , tobe "sfz+" "BigKit" in Cubase .

bass Reghin chit Strat .

 

Basii se regleaza dupa casti sau dupa boxele folosie sau in functie de locatie ,

Am ales aceasta varianta ca sa pot regla la fata locului plus sa se simta basul si pe diful mic de la comboul de chitara ...iar daca cant pe un PA ce are bass pot ridica din Zoom R8 sau din ,mixerul PA-ului .

 

Am ales un sound mai "plin" ptr sintetizator ..cu u;tima ocazie nu mi-a placut cum a sunat sinth-ul pe PA ..sculele de cantat nu redau ce reda instalatia de homestudio ..

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cum aici vad ca se vorbeste despre ton,am si eu o problema cu tonul distorsionat de solo pe Roland gr 55.

Dupa 2 ani de butonari am un drive cinstit care mie imi place,prezent ,cu sustain,cu "goarna" si usor de controlat pe alternate picking.La partea de solo cam aceiasi chestie cu mai mult gain,delay si putin reverb,wah pe pedala de expresie si volum cind nu e activa si pina aici toate bune,prezenta,sound dinstinct,atac,sustain.

Problema este ca mi se ineaca sunetul,mai ales spre capatul grifului,la banduri,la tapping si la arpegii.Cu doza de fata suna mai bine,mai balansat dar tot nu e un sunet sigur,pe care sa te poti baza indiferent ce faci si asta ma deranjeaza.

Aveti ceva sugestii?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Adauga un compressor. Nu prea inteleg ....cum adica "ti se ineaca"?

 

Si apropos de sustain, m-a framantat o problema: Nu prea se poate vorbi de sustain la chitara. Sustain-ul inseamna ca sunetul ar avea aceeasi amplitudine....pe cand la chitara dupa ce ai cantat nota, e un fade out gradat. Bine, e o portiune din sunet care se aude la fel de tare, dar care de fapt nu e, acea portiune masurata in timp reprezinta sustain-ul. Mi se pare incorect.

Link to comment
Share on other sites

Compressorul nu moduleaza nimic.... se pune primul in lant, inainte de orice altceva.

http://en.wikipedia....udio_compressor

 

Eu am o vaga impresie ca ai doza de bridge prea aproape de corzi si ti le atenueaza. :)

Pe orice configuratie a egalizatorului ti se intampla asa? Cu sau fara wah? Daca e cu wah, e normal(ma rog, depine si de restul set-up-ului) daca esti pe "heel down".

Edited by lefmir
Link to comment
Share on other sites

Stiu unde e compresorul,pe roland gr55 se afla la categoria mod.Si nu e din cauza chitarii,suna f bine pe orice in afara de high gain ptr solo.Distana este chiar prea mare,si este fixa la olp petrucci,fara surburi de reglare.In fine,am pus compresor din categoria mfx si parca e mai bine,multumesc.Si am mai taiat din noise reduction.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Limiteaza banda de trecere sau macar cea de iesire intre 160-2500Hz te joci cu mediile parametrice ( daca are ) sa colorezi soundul sau din EQ al statiei sau ce urmeaza dupa procesor ..

 

Inalte "ireale" duc in distosriune si se poate inneca tonul ...la fel si joasele exagerate ,

 

Compresrul si expandeaza ...! adica ridica sunetele slabe si numai in varf limiteaza ,,

Ptr a nu trece de un anumit volum si sa nu se innece ar fi Ok un limitator de amplitudine..ce intra in actiune numai la semnalelel mari ( la un nivel setat de tine ) .

 

Compresorul este OK sa-l utilizezi ca si "egalizator de amplitudine " ..dar atentie sa nu fie exagerata adancimea efectului ca la fel da impresia de "innecare" ..

 

Deci atentie la limitele maxime ptr chitara solo 100-4500Hz ..

 

Doza bridge mai coboaro ca sa nu ai semnal prea mare .

 

Nu am vazut ce tip de chitara ..

In cazul a singlecoil Strat oricum sunt probleme la doza bridge ...inalte exagerate + "stratitis" da peste cap amplifurile dar de convertoarele AD nici nu mai spun nimic pe acestea le innebuneste ...

A si sa nu uit vezi ce tip de distors alegi ptr solo ...sa nu fie unul de "gigi" ptr rithm guitar ...acestea nu sunt prea OK ptr solo ..dar limitate cu EQ merg si astea dar de fapt schimbi caracterul asa ca mai bine de la bun inceput alege un tip de sound distors adecvat soloului ....si distors doar cat este necesar ,,,!!

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Salutare,

Sper sa nu fi intrerupt vreo discutie, (daca am facut asta imi cer din start scuze), dar am si eu cateva intrebari mai mult sau mai putin legate de TON, asa ca m-am bagat aici ...

Bun, situatia este in felul urmator: de-alungul timpului am cantat fara nici un fel de efecte,, doar ch + amp, eventual ceva reverb din amp. A fost (si este) foarte bine, aveam 3 tonuri mari si late, suficiente insa pentru stilul pe care il cantam.

Pana aici toate bune, pana cand stilul trupei s-a schimbat, s-a simtit nevoia unor sonoritati mai moderne, si implicit nevoia unor efecte, si sau a unui procesor. Am ales solutia "procesor" pt ca mi s-a parut mai compacta si mai usoara la prima vedere, insa lucrurile au stat taman pe dos. De ce? pentru ca desi il am de ~ 1 an de zile, am butonat la el de mi-au sarit capacele, nu am reusit nici pe departe sa scot un ton care sa ma multumeasca. Nu stiu daca vina este a mea sau tine si de capacitatea procesorului, insa m-am gandit, ca inainte sa-l arunc sa mai pun cateva intrebari aici, poate cineva ma poate ajuta cat de cat ....

Asadar, principala problema, peste care nu am reusit sa trec, este "furtul de semnal", adica exista o diferenta de semnal atunci cand conectez (a se citi folosesc efectiv) procesoruil in rig. Nu stiu cum sa descriu exact fenomenul, insa mai pe sleau, sunetul nu mai taie in mix, se aude ceva ...amestecat acolo, dar destul de "in spate" si foarte "sarac". Deci nu stiu cum pot trece peste aceasta problema, daca ati trecut prin ceva similar, va rog sa-mi spuneti si mie cum ati rezolvat-o.

A doua mare problema, este "drive"ul. Indiferent ce model de drive as folosi, nici unul nu pastreaza cat de cat "rotunjimea" celui dat de amp. Aici sunt constient ca nu se poate compara un sunet de lampa cu o emulatie de procesor, DAR, diferrenta este enorm de mare! Toate efectele procesorulkui suna "sarma" sau "plastic" scuze, pentru exprimare, dar nu stiu cum altfel sa descriu acel sunet. Iarasi, nu stiu daca problema se datoreaza faptului ca nu stiu eu sa umblu cu el, sau faptului ca nu am ce sa scot din el, indiferent cat de mult as butona!

Cam astea sunt problemele. Acum cred ca trebuie sa spun ce procesor am si cum l-am cablat: deci procesorul este un VOX tonelab LE, si l-am cablat initial in linie, adica inaintea ampului, apoi in serial loop-ul amplifului. Apropos, a incercat cineva sa cableze preamp-ul amp-ului in loop-ul procesorului? apoi sa trimita o iesire din procesor in etajul final al amp-ului?

Merci anticipat, si sper sa nu ma fi pierdut in cuvinte ....

Numai bine!

Edited by vaxe
Link to comment
Share on other sites

Am avut ocazia sa vad\aud voxuri cu lampa,si in afara de lampa(destul de murdara si aia:) ) este exact cum ai descris,sirma,plastic si ton plat.Incerca un procesor mai high end boss sau line 6 si o sa vezi ca ai de toate,mai ales cu un amp bun(cu cleanul cinstit)

In general procesoarele suna bine pe full range,pe ampuri solid state,direct mix sau monitoare fr,sau sunt cabinete active solid state speciale pentru procesor gen tech 21.

Pe ampurile cu lampa...e prea mult,taie din calitatea sunetului natural,de aceea se pot folosii prin send return strict ca si pedalier,este mai simplu si mai versatil decit un pedalboard bine utilat,insa nu suna ca pedalele analog.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pe ampurile cu lampa...e prea mult,taie din calitatea sunetului natural

Iar cu calitatea sunetului?! Trecând peste faptul că n-are nici un sens ce-ai zis, ai idee câți chitariști profesioniști folosesc efecte digitale în buclele amplificatoarelor pe lămpi?

 

Vaxe, în primul rând de ce efecte ai nevoie? Dacă nu-ți plac simulările de drive/amp, nu le folosi. Nu toate procesoarele sunt strălucite la capitolul ăsta, deși Korg are ceva experiență în domeniu și până acum n-am auzit astfel de plângeri.

poate exista vreo modalitate, de al conecta ceva mai eficient in rig, astfel incat, sa pot beneficia la maximum posibil de drive-ul amp-ului, iar din procesor, sa folosesc decat, dalay, chorus, reverb, etc, etc.

Bineînțeles: îl pui în loop.

 

a incercat cineva sa cableze preamp-ul amp-ului in loop-ul procesorului? apoi sa trimita o iesire din procesor in etajul final al amp-ului?

http://forums.rgc.ro/topic/34078-metoda-celor-patru-cabluri/

 

PS: http://dexonline.ro/definitie/dec%C3%A2t

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mihai, in primul rand merci pentru ca m-ai lamurit cu conectica!

 

Acum cu raspunsul e mai greu, pt ca va trebui sa folosesc (ca multi altii) aprecieri ce nu pot fi nici cuantificabile, si nici convertibile in alte sisteme de masurare, dar cu toate astea eu sper ca vei intelege ce vreau sa spun:) (a se citi "stiu sigur ca intelegi ce vreau sa spun")

bun, deci am nevoie, pe langa drive-ul din amp, de un distors mai "dur" mai putin "warm" decat cel din amp, mai "taios", anume ceva mai apropiat de distorsul de "mesa", dar putin mai "colorat" cu ceva delay, rev, eventual un chorus, si ceva compressor in cazul unui ton de solo. .. Apoi imi mai trebuiesc ceva tonuri in stil U2, deci poate cel putin la fel de "colorate". Si bineinteles, toate astea fara pierderi de semnal si fara ca chitara sa se auda "undeva in spate" indiferent cat de ridicata este valorea butonului "level"

Merci!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.