www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Overture 1622 (Malmsteen)


Markus-JH1286
 Share

Recommended Posts

Daca te'ai fi uitat prin celelalte postari unde e descris pe larg lantul de vsti'uri folosit (si setarile de ampsim), nu ai mai fi zis Guitar Pro. Pe undeva am facut destul de clar (cred) faptul ca pentru mine e un exercitiu de "programare" si de aranjament/orchestratie folosind doar un mouse si un velocity layer ...

Link to comment
Share on other sites

Desi nu ar trebui sa imi justific eu alegerile si actiunile in fata nimanui, aici nu era vorba de fun dar ma rog, e doar un exercitiu. Toate sunt coveruri tocmai pentru ca nu stapanesc "arta" asta a muzicii in lumea digitala si am pretentia de la o compozitie proprie sa sune perfect.

 

Am atasat una din compozitiile proprii ...

 

L.E. din proprie experienta pe alte for'uri am invatat ca oricum e pointless sa le arati altora ce compui / gandesti tu, daca omul nu vede in titlu ceva de bling bling nici nu se uita ...

 

L.E. 2 : And no, nu folosesc Guitar Pro in nici un stadiu al aranjamentelor muzicale, mi se pare oarecum complicat, nu am reusit sa invat sa ii setez masura / schimbarile de tempo, velocitatile ... plus ca daca nu vad in paralel toate trackurile in lucru nu reusesc sa sincronizez instrumentele intre ele ...

Mixdown.mp3

Edited by Markus-JH1286
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

foarte faina - Mixdown. True progressive metal. Mega like

 

 

 

L.E. din proprie experienta pe alte for'uri am invatat ca oricum e pointless sa le arati altora ce compui / gandesti tu, daca omul nu vede in titlu ceva de bling bling nici nu se uita ...

 

 

Aici pot sa confirm ca userii de pe forum nu prea au curiozitatea sa descarce tentativele de piese postate de altii. Din cate am vazut pe la mine pe threaduri - 1 piesa postata - 50% sanse la 1 comment dupa care threadul moare.

Link to comment
Share on other sites

Toate sunt coveruri tocmai pentru ca nu stapanesc "arta" asta a muzicii in lumea digitala...

Si cum le faci ??? Ca tocmai asta este problema, ce se aude a fi chitara , chiar nu este o chitara . Este un sunet sintetizat asemanator chitarii cu overdrive . Metrica fiecarei note prea este "batuta in cuie" si se aude foarte egal.Ceea ce este aproape imposibil de obtinut (si nici nu este specific chitarii) pt ca la chitara nu poti sa lovesti corzile cu exact aceeasi intensitate. No bendings . Sunt cateva lucruri care sunt ciudate .

In general RGC-istii au auzul format.Cand au ceva dubii se manifesta . Nu trebuie sa te superi.

Nu am citit ce VST-uri folosesti si cum anume imprimi . Dar ar fi interesant de stiut.

In rest , toate cele bune :)

Link to comment
Share on other sites

foarte faina - Mixdown. True progressive metal. Mega like

 

 

 

Aici pot sa confirm ca userii de pe forum nu prea au curiozitatea sa descarce tentativele de piese postate de altii. Din cate am vazut pe la mine pe threaduri - 1 piesa postata - 50% sanse la 1 comment dupa care threadul moare.

 

Danke :) dar se pierd foarte multe detalii spre sfarsit in mix, piesa va trebui sa ajunga pe undeva la 8 minute si abia cand e gata din toate punctele de vedere si suna din vst perfect sa o auzim noi asa cum trebuie sa sune, punem mana pe chitari si intram in studio sa ii dam tura finala.

 

 

Si cum le faci ??? Ca tocmai asta este problema, ce se aude a fi chitara , chiar nu este o chitara . Este un sunet sintetizat asemanator chitarii cu overdrive . Metrica fiecarei note prea este "batuta in cuie" si se aude foarte egal.Ceea ce este aproape imposibil de obtinut (si nici nu este specific chitarii) pt ca la chitara nu poti sa lovesti corzile cu exact aceeasi intensitate. No bendings . Sunt cateva lucruri care sunt ciudate .

In general RGC-istii au auzul format.Cand au ceva dubii se manifesta . Nu trebuie sa te superi.

Nu am citit ce VST-uri folosesti si cum anume imprimi . Dar ar fi interesant de stiut.

In rest , toate cele bune :)

 

Ma supar pentru ca forumistul X nu pune o intrebare, trage o concluzie direct (ok, recunosc totusi ca treaba asta o fac si eu de multe ori cand le comentez altora, poate ca asta e natura forumistului) ...

 

Ok, trecand peste asta, folosesc Presonus Studio One ca si DAW ... pe langa functia de inregistrare pe un numar nelimitat de track'uri, fiecare cu bus si rack de efecte propriu si independent, lucreaza foarte usor cu trackuri midi, are un sequencer destul de complex incorporat. Lucrez pe sectiuni (formule) separate ca sa nu pun notele de 2/3/4/5 ori in cazul in care se repeta anumite chestii/fraze. Dupa asezarea notelor (exact pe timp, ca nah, perfectiunea) trag de ele ca sa le stabilesc durata. Sequencerul are mai multe tab'uri (velocity, volume, pitch bend, tempo) unde sub fiecare nota "desenez" cu "instrumentul" ce seamana cu un creion cate un punct (event) apoi stabilesc valoarea (din nou, exacta) din slider ... btw, se pot face benduri si tremolo din tab'ul de pitch bend si pe vsti'urile de chitara. Cand sunt multumit eu de rezultat ii dau render in wav la track si trec la rack'ul de efecte : ampsim / reverb / maximizer / etc.

 

Asta e partea tehnica.

 

Cum am specificat in alte postari, instrumentele folosite sunt (toate bazate pe librarii imense de sample'uri inregistrate dry, nimic sintetizat) :

 

Chitari : Prominy V-Metal / Ilya Efimov Acoustic / Prominy SR-5 Rock Bass

Tobe : Superior Drummer 2 (The Metal Foundry)

Diverse : Voxos Epic Virtual Choir / East West Steinway / NI Session Strings Pro

 

Efecte: Overloud TH2 / Overloud Mark II / Revalver MK III.V / Waves Complete 7.1

Link to comment
Share on other sites

Este scrisa in sequencer, aici in tara nici eu nici colegul nu avem acces macar la o amarata de clapa midi, 'apai la chitari, doar cu laptop'ul.

Am incercat sa gasim in CT un studio cat de cat echipat care sa ne puna la dispozitie macar o chitara dar cel mai ieftin am ajuns pe undeva la 25 de euro/ora. Asa am ales sa scriem in sequencer si sa ne scoatem ideile prin vsti'uri. De asta spuneam pe undeva mai sus ca abia cand e totul gata si suntem 100% multumiti de rezultat ne bagam sa inregistram pe bune. Mie mi se pare normal sa iti dai mana facand cover'uri dupa artistii care iti influenteaza procesul de creatie chiar daca suntem doar in stadiul de notatie, poate ca vroiam sa vad cum ar suna o linie de solo cu setarile X luate cate Y ale ampsim'ului Z sau cum trebuiesc asezate notele in sequencer intr'un pasaj ritmic, ce velocitate ar trebui sa aibe o nota ca sa fie perceputa ca si palm mute etc ... cum nu vreau sa imi trec piesa mea prin trial and error (vorba aia, sa moara capra vecinului intai si invatam noi ce sa ii dam si caprei noastre) fac diverse cover'uri dupa fragmente sau piese intregi in functie de ce ma intereseaza pe mine in procesul propriu (palm muting, arpegii, solistica, riffaraie)

Edited by Markus-JH1286
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.