www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Problema La Chitara[Grif Crapat]


Guest Stefan Mihai
 Share

Recommended Posts

Guest Stefan Mihai

Salut!Scuzati-ma daca nu am postat unde trebuie...sunt nou pe aici.

Deci am si eu o problema care suna cam asa.

Mi-am cumparat prima chitara in octombrie-noiembrie anul trecut.

Chitara este una ieftina a costat 150 lei.

Saptamana asta urmeaza sa incep lectiile de chitara.

Am fost in vacanta o luna...si am lasat chitara la locul ei...cand m-am intors in acelasi loc am gasito dar cu o problema majora.

Cand sa ma uit mai atent am observat ca griful s-a crapat pe lateral...Mentionez ca sunt incepator....

O sa pun niste poze nu garantez claritatea

 

2m27xx2.jpg

 

209ohky.jpg

 

Va rog astept ajutor Urgent din partea membrilor experimentati.

Multumesc Anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Guest Stefan Mihai

nu...sunetul nu difera am observat...

Nu sunt dintr-un oras in care sa gasesc vreun lutier :))

Edited by Stefan Mihai
Link to comment
Share on other sites

Zici ca este cumparata de vre-un an. Ai primit o garantie la chitara respectiva? Sau macar factura? Poate ai posibilitatea sa te duci la magazinul de la care ai cumparat-o si sa le prezinti problema.

Daca e gatul crapat, nu ai ce-i face. Daca e doar vopseaua, e in regula. Ai tinut-o intr-o zona cu schimbari dese de temperatura sau cu umezeala?

Link to comment
Share on other sites

Pare a fi crapat lemnul.

Poti incerca o reparatie simpla.

Cu corzile pe chitara, acordata, baga niste adeziv epoxidic bicomponet (Bison cel prezentat intr-o seringa dubla). Il bagi cu ajutorul unei seringi cu un ac mai gros.

Dupa ce ai pus adeziv in toata crapatura, slabesti corzile. Ar trebui ca griful sa se indrepte si astfel sa inchida crapatura.

 

Cum spunea si altcineva, chitara nu merita sa investesti in ea, o reparatie ar costa mai mult decat chitara noua.

Link to comment
Share on other sites

Guest Stefan Mihai

se poatea da topic closed...